برخی چشم دیدن یک بنر را هم نداشتند:

بنری که حتی مخاطبش آن را ندید!/ استفاده تبلیغاتی از بیمارستان کلاله؟ + تصاویر

1403-08-01 07:08:32
0
10

طی روزهای گذشته شاهد نصب بنری در بیمارستان کلاله بودیم که به سرعت برچیده شد تا مردم به برخی از واقعیت ها پی نبرند و حتی شاید مخاطب این بنر هم برای اولین بار این بنر را در این سایت مشاهده کند.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، پس از گذشت چندین ماه از آغاز عملیات اجرایی تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله، بالاخره به پاس زحمات فرماندار کلاله در این زمینه، بنری با عنوان" خسته نباشی فرماندار" در بیمارستان کلاله نصب شد.

اما نصب این بنر نیز دارای حواشی خاصی بود که می تواند برخی اقدامات انجام شده در زمینه برچیده شدن این بنر را در ابعاد مختلف تحلیل کرد.

این بنر چندین بار جمع شد و اولین توجیه آن شاید وزش باد بود در صورتی که وزش باد در آن روزها برخلاف جایگاه نصب بنر بود و همچنین برای جلوگیری از این امر قطعه فلزی سنگین در انتهای بنر قرار داشت که این احتمال را رد می کند.

همانطور که بنر باراها برچیده شد، دوستداران این فرماندار نیز دوباره بنر را در جایگاه آن قرار می دادند، احتمال دیگری که می تواند عامل این امر پنداشته شود، نصب بنر شرکت پیمانکاری بود که با برچیده شدن این بنر نیز این احتمال به کنار می رود و نمی تواند به عنوان توجیه مناسبی استفاده شود چرا که اگر این بنر هدف بود، هدف نیز برچیده نمی شد!.

با کنار رفتن توجیحات، این مسئله که برخی در پشت پرده از اینکه برخی واقعیت ها در قالب یک بنر برای مردم آشکار شود، ابراز نگرانی می کنند و امکان دارد دلیل این ابراز نگرانی به برخی تبلیغات انجام شده برگردد.

با نزدیکتر شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اینکه بیمارستان کلاله نیز به عنوان هدف انتخاباتی قرار گیرد، دور از ذهن نیست و تنها با گفتن "ما پول دادیم دیگران ساختند"، می توان تمامی زحمات عاملین دخیل در این پروژه میلیاردی را تنها به یک نفر نسبت داد.

اما باید یادآور شویم که عصر، عصر ارتباطات است و با اطلاع رسانی می توان اذهان عمومی را نسبت به یک موضوع روشن تر کرد که فرماندار کلاله نیز در این زمینه اقدامات درخور و شایسته ای داشته است و بسیاری از اقدامات انجام شده در زمینه تکمیل این بیمارستان را برای جلوگیری از هدف تبلیغاتی قرار گرفتن این پروژه با بسیاری از رسانه های استانی و کشوری مطرح کرده است تا به این وسیله دیگران نتواند بگوید: "ما پول دادیم دیگران ساختند" و این امر نیز حاکی از زیرکی این فرماندار است.

لازم است که به برخی از واقعیت های این موضوع بپردازیم و اینکه این فرماندار برای تکمیل این بیمارستان چه تلاش هایی کرد.

نصرت برزگر در بدو ورود خود به فرمانداری کلاله به عنوان فرماندار، مهمترین برنامه های آتی خود را تکمیل بیمارستان و برقراری پروازهای فرودگاه کلاله برشمرد و برای رسیدن به این اهداف خود گام های مثبت و مختلفی برداشت و با همراه کردن خیرین سلامت با خود، توانست بخشی از کار را توسط این خیرین آغاز کند(در اینجا جایی دارد که یادی از حاج یحیی روحی به عنوان رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان کلاله بخاطر تلاش های وی در این زمینه، داشته باشیم).

دومین اقدام این فرماندار در زمینه جذب اعتبار برای تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله، رایزنی با هاشمی وزیر بهداشت و درمان در مراوه تپه بود که توانست با همکاری مسئولین نظام پزشکی استان گلستان اعتباری نزدیک به 5 میلیارد تومان را جذب کند که هم اکنون شاهد استفاده این اعتبارات توسط دانشگاه نظام پزشکی در طبقات همکف و طبقه اول این بیمارستان هستیم.

اقدامات این فرماندار تنها به جذب اعتبارات منتهی نشد و وی تصمیم بر استفاده از ظرفیت خیرین گرفت و با رایزنی با خیرین کشوری و استانی توانست شیرآلات و کاشی و سرامیک لازم را از خیرین تامین کند.

برگزاری چندین جلسه مشترک با نیری رئیس مجمع خیرین سلامت کشور نیز از جمله اقدامات برزگر در زمبنه استفاده از ظرفیت خیرین بود که در این زمینه توانست به نتایج مثبتی دست یابد که در آینده نزدیک این مهم رسانه ای خواهد شد.

این فرماندار در این راه ضربات روحی و جسمی زیادی را متحمل شد که اینجا جای بازگو شدن ان نیست و اینکه برخی بخواهند زحمات این فرماندار و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی (دکتر ریاحی و دکتر عموزاد) را پای اقدامات خود بنویسند، امری غیر حرفه ای می باشد(مردم هوشیارتر از این حرف ها هستند).

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار