بی عدالتی دیگر در حق مردم کلاله:

سهم کلاله از اعتبارات 3 میلیارد، مراوه تپه به تنهایی 13.5 میلیارد تومان/ دور زدن مسئولین کلاله با اهداف انتخاباتی

1403-08-01 07:08:42
0
5

اینبار نیز شاهد بی عدالتی در تخصیص اعتبارات عمرانی چهار شهرستان شرق استان گلستان بودیم.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، گویا تعصبات برخی نسبت به.شهر مراوه تپه پایان پذیر نیست و به دنبال اهداف انتخاباتی،  در حق سه شهر دیگر شرق استان گلستان باز هم بی عدالتی شد.
 

اخبار واصله از منابع موثق حاکی از تخصیص اعتبارات کلان برای شهرستان مراوه تپه است تا حایی که سهم این شهرستان از اعتبارات عمرانی 13/5 میلیارد اعلام شده است در صورتی که سهم هر یک از شهرهای مینودشت، گالیکش و کلاله از 3 میلیارد تومان نیز تجاوز نخواهد کرد.
 

گریزی به گذشته خواهیم داشت به زمانی سهم کلاله از اعتبارات کمتز از 3 میلیارد بود و سهم مرواه تپه به تنهایی 14 میلیارد تومان بود که در پی آن برخی از معتمدین و امام جمعه شهرستان کلاله مراتب اعتراض خود را به عبدالکریم رجبی نماینده چهار شهرستان کلاله اعلام کردند.
 

اما با گذشت یک سال از این اتفاق، باز هم شاهد بی عدالتی در حق سه شهرستان شرق گلستان بودیم و واکنش های امام جمعه و معتمدین این شهرستان درس عبرتی برای برنامه ریزان اعتباراتی نشد.
 

مسئولین شهرستان کلاله به امید جذب اعتبارات یاد شده برای این شهرستان در قبال برخی مهره چینی های سکوت کردند و پس از گذشت مدتی از این امر، شاهد دور خوردن این مسئولین بودیم و روح بی اعتمادی بر این شهرستان حاکم شد.
 

طبق بررسی های انجام گرفته، بررسی ها حاکی از این است که تمام پروژه های ناتمام این شهرستان تا پایان سال جاری تکمیل می شود و با وجود تنها 3 میلیارد اعتبار، در عمل دست مسولین کلاله برای کلنگ زنی پروژه های جدید بسته خواهد بود و در کنار آن کلنگ زنی پروژه های اشتغالزایی هم در این شهرستان به صفر نزدیک می شود.
 

اما باید منذکر شد که اقدامات فرد موثر در تخصیص این اعتبارات به صلاح مردم شهرستان مراوه تپه نخواهد بود و اقدامات متعصبانه که با اهداف انتخاباتی صورت می گیرد، روح بی اعتمادی را نسبت به سیاسیون شهرستان مرواه تپه افزایش می دهد و این امر در دراز مدت آثار خود را نشان خواهد داد و جوانان این شهرستان فدای اهداف انتخاباتی می شوند.


آنچه مسلم است این می باشد که سیاستمداران شهرستان های یاد شده بخصوص مراوه تپه از تبعات این اقدامات بخوبی اطلاع دارند و در اینده نزدیک شاهد واکنش های مختلف از سوی انها خواهیم بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار