معاون ارشاد مازندران خبر داد:

اختصاص 200 میلیون تومان برای تجلیل و تقدیر از خبرنگاران استان مازندران

1403-08-01 01:08:32
0
10

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هفته رسانه در استان، گفت: امسال 200 میلیون تومان برای تجلیل و تقدیر از خبرنگاران  استان اختصاص یافت.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس زارع امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته رسانه مازندران، اظهار داشت: امسال مراسم بسیار متنوع و در خور شان و منزلت خبرنگاران در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین تجلیل از خبرنگاران در همه شهرستان‌های استان برگزار و در روز چهارشنبه 14 مرداد که  با عنوان رسانه، ولایت همدلی و همزبانی نامگذاری شد, اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و در شهرستان‌ها با ائمه جماعات دیدار می‌کنند.

به گفته زارع، در این روز در شهرستان‌های آمل، بهشهر، رامسر نیز مراسم تجلیل به صورت شهرستانی برگزار می‌شود.

معاون ارشاد استان گفت: در روز پنج شنبه 15 مرداد که با نام رسانه، دولت، همدلی و همزبانی است اصحاب رسانه با استاندار و در شهرستان‌ها با فرمانداران دیدار می‌کنند.

به گفته وی, روز جمعه با عنوان رسانه و مسئولیت‌پذیری نامگذاری شد, از دفاتر نشریات و خبرگزا‌ی ها بازدید به عمل آمده و در شهرستان‌های سوادکوه، ساری، نکا، بابل, بابلسر، چالوس، تنکابن وعباس آباد تجلیل به صورت شهرستانی انجام می‌گیرد.

زارع گفت: در روز یکشنبه نیز اردوی ورزشی کوهنوردی برگزار می‌شود و در شهرستان‌های قائم شهر، جویبار و میاندورود مراسم تجلیل برگزار می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه خبرنگاران از پروژه‌های استانی دستگاه‌های اجرایی در قالب تور رسانه‌ای دیدار می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: روز سه شنبه 20 مرداد همه اصحاب رسانه برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در تشییع پیکر شهدای غواص شرکت می‌کنند.

زارع گفت: با ساخت و شکل گیری خانه مطبوعات, عرصه اطلاع‌رسانی دقیق تر می ‌شود.

وی گفت: اداره کل ارشاد استان آمادگی کامل دارد تا برای برگزاری کلاس‌های آموزش خبرنگاری و تامین اساتید به خانه مطبوعات کمک کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امسال 200 میلیون تومان برای تجلیل و تقدیر از خبرنگاران  استان اختصاص یافت.

زارع بیان داشت: در آینده نزدیک خبرنگاران از غیرخبرنگاران پالایش شده و بحث ساماندهی جدی‌تر دنبال می‌شود.

 
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار