سربازان عیال‌وار با ۷ فرزند و یک نوه ! + عکس

1403-08-01 01:08:25
0
14

هم‌اکنون سربازان وظیفه حسن ذبیح‌نژاد با ۲۹ سال سن و چهار فرزند و سرباز وظیفه نصرالله نوع‌دوست ۳۱ ساله با سه فرزند و یک نوه در فرماندهی انتظامی شهرستان نکا در حال خدمت مقدس سربازی هستند.

 

 

به گزارش کلاله خبر  به نقل از پلیس، سربازان وظیفه حسن ذبیح‌نژاد با ۲۹ سال سن و چهار فرزند و سرباز وظیفه نصرالله نوع‌دوست ۳۱ ساله با سه فرزند و یک نوه در فرماندهی انتظامی شهرستان نکا در حال خدمت مقدس سربازی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: محل سکونت این سربازان کوی مهرگان این شهرستان است که با تدابیر فرمانده انتظامی مازندران این حضور تحولات مفیدی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی در این شهرک را شامل شد.

حسن فلاح خاطرنشان کرد: این سربازان از افراد زحمت‌کش این فرماندهی بودند و سرپرستی خانواده‌شان را برعهده دارند و تنها در روزهایی که به مرخصی اعزام می‌شوند از طریق حرفه کفاشی و کارگری امرار معاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: جهت مساعدت به این سربازان هدایا و جوایزی در ایام و مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های آنان اهدا شد و از آنان به طریق مختلف حمایت می‌شود.

سربازان متاهل و عیا‌ل‌وار مازندرانی هم در پاسخ به این سئوال که چرا در موعد مقرر به خدمت سربازی نرفتند و بعد از سا‌ل‌ها خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کردند، گفتند: با توجه به وضع مالی، متاهل بودن، سرپرستی خانواده و شرایط سخت زندگی فکر می‌کردند امکان خدمت سربازی برای‌شان متصور نیست ولی به‌دلیل موقعیت اجتماعی و انجام تکالیف قانونی به خدمت مقدس سربازی آمدند.

سربازان وظیفه حسن ذبیح‌نژاد در تاریخ ۱۹ بهمن سال گذشته و سرباز وظیفه نصرالله نوع‌دوست در تاریخ ۱۹ اسفند ۹۳ خود را برای خدمت سربازی معرفی کردند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار