پس از گذشت 3 ماه ، هنوز هم صندلی معاونت فرمانداری کلاله خالی است

1403-08-01 07:08:29
0
14

سه ماه از انتصاب نصرت برزگر به عنوان فرماندار کلاله می گذرد، اما هنوز هم صندلی معاونت فرمانداری کلاله خالی است.

 

به گزارش کلاله خبر، از اسفند ماه سال جاری با انتصاب اسماعیل تاجی قره جه به عنوان فرماندار شهرستان مراوه تپه ، صندلی معاونت فرمانداری کلاله خالی شد و فرماندار وقت کلاله به تنهایی این مسئولیت را به دوش کشید.

انتخاب و انتصاب فرماندار مراوه تپه بدون حاشیه و کوتاه مدت بود ؛ اما روند انتخاب و انتصاب فرماندار کلاله همراه با کش و قوس های زیادی بود تا جایی که چندین گزینه برای این سمت در نظر گرفته شده بودند و بالاخره در مرداد ماه نصرت برزگر به عنوان فرماندار کلاله منصوب شد.

بیش از هفت ماه صندلی معاونت فرمانداری کلاله خالی است که بخشی از این زمان مربوط به دوره فرمانداری محمد تقی قزلسفلی می باشد و بخشی دیگر از این زمان (نزدیک به 3 ماه) به دوره فرمانداری برزگر بر می گردد.

طی روزهای گذشته خبری با عنوان اینکه " بخشدار گالیکش معاون فرمانداری مراوه تپه می شود" در سایت های استانی منتشر شد و در این عرصه نیز فرمانداری مراوه تپه گوی سبقت را از کلاله ربود و یک گام پیش تر از کلاله قرار گرفت.

اداره فرمانداری مستلزم داشتن فرماندار و معاون وی می باشد چرا که یک فرماندار به تنهایی قادر به اداره همه جانبه مسائل نیست و ذر این زمینه نیازمند مشاوره و مساعدت معاون خود است و خالی بودن صندلی معاونت فرمانداری در مدت طولانی عواقب سوء ای به همراه دارد.

گفتنی است طبق شنیده ها مسئولیت غلام پقه بخشدار حال حاضر کلاله رو به پایان است و امکان اینکه انتخاب و انتصاب بخشدار جدید کلاله نیز با کش و قوس ها زیادی همراه باشد وجود دارد.

انتظار می رود مسئولین ذیربط هر چه سریع تر نسبت به انتصاب معاونت فرمانداری و بخشدار جدید کلاله اقدام کنند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار