آخوندی که نام فرزندانش را بنام ائمه اطهار متبرک کرد:

ارادت آخوند اهل سنت به ائمه اطهار شیعیان

1403-08-01 07:08:25
0
9

سرویس فرهنگی: در روزهای اخیر شاهد وقایع مختلفی در سطح استان گلستان و حتی شهرستان کلاله بودیم و آنهم این بود که برخی با بی توجهی به عقاید دیگر قومیت ها ، در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اقدام به برگزاری عروسی و بزم و شادی کردند.

 

به گزارش کلاله خبر، پس از رویدادهای مختلفی که در جمعه اخیر در شهرستان کلاله و استان گلستان شاهد ان بودیم ، این بار در جواب این رویدادها یک آخوند اهل سنت با ارسال مطلبی به این سایت جوابی کوبنده به برخی از افراد که به ائمه اطهار بی احترامی کردند، داد و به این وسیله نشان داد که ائمه اطهار تنها مختص شیعه نیستند و همه مسلمین می توانند به آنها متوسل شوند.

هرآنچه دارم از ائمه اطهار دارم

وی در مطلب ارسالی خود با بیان اینکه هرچه دارد از ائمه اطهار دارد ، چگونگی متوسل شدنش به ائمه اطهار را این چنین می گوید:

مشکل برزگی در زندگیم وجود داشت و پیگیر امری خیرخواهانه بودم و به هردری میزدم این گره بازشدنی نبود و تنها امیدم خدا بود که خداوند متعال هم به واسطه یکی از ارجمند ترین زنان جهان اسلام گره زندگی مرا باز کرد.

گفتم برای حل مشکلم به هر راهی رفتم و به هر دری زدم ، بسته بود؛ تا اینکه روزی با راهنمایی برادرانه فرمانده وقت سپاه پاسداران کلاله به حضرت فاطمه زهرا (س) متوسل شدم.

با تمام وجود خود به حضرت فاطمه زهرا(س) متوسل شدم و بعد از مدتی کوتاه مشکلم حل شد و به هدفم رسیدم و با توجه به اینکه ارادت خاصی به حضرت فاطمه زهرا (س) داشتم ، نام دخترم را به نام ایشان متبرک کردم و نامش را هم نام دخت نبی اکرم (ص) گذاشتم.

اما ارادت من به این ائمه اطهار تنها به این ماجرا ختم نشد و همزمان با به دنیا آمدن دومین فرزندم ، مادر فرزندانم با مشکل قلبی حاد روبرو شد تا جایی که همه متخصصین و جراحان قلب و عروق در زنده ماندن مادر فرزندانم امیدی نداشتند.

برای معالجه وی ، او را به بیمارستان مجهز مشهد بردم و آنجا نیز دکترهای متخصص قطع امید کردند و من ناامید از همه جا ، این بار هم دست به دامن ائمه اطهار شدم و به پابوس امام رضا(ع) رفتم و از ایشان خواستم به واسطه شفاعت خود ، برای زنده ماندن مادر فرزندانم از خداوند متعال طلب گره گشایی از مشکلم کند.

چند روزی گذشت که بالاخره متحصصین توانستند مشکل قلبی خانومم را حل کنند و با عمل جراحی ، حیات دوباره ای به او و فرزندم ببخشند و به احترام شفاعت این امام همام ، نام دومین فرزندم را "محمد رضا " گذاشتم.

باید یاداور شوم که هر ساله برای چکاپ قلب خانومم به مشهد می رویم و درکنار آن به پابوس این امام همام نیز می رویم ، نمیدانم شاید بیماری خانومم بهانه ای برای طلب کردن من از سوی امام رضا(ع) به زیارتش است ولی هرچه دارم از این ائمه دارم.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار