سرویس سیاسی:

استاندار ونمایندگان مجلس دو رکن اصلی در پیشبرد برنامه توسعه استان هستند

1403-08-01 07:08:22
0
9

 

استاندار و نمایندگان مجلس  دو رکن اصلی در پیشبرد برنامه توسعه استان هستند و بی شک هماهنگی این دو مجموعه می تواند روند توسعه استان را در دوره تصدی مسولیت خود تسریع بخشند.

متاسفانه در طی چند هفته گذشته اخبار ناخوشایندی از عدم هماهنگی از طریق رسانه ها و افکار عمومی به گوش می رسید و به موضوع اصلی هر محفلی در جای جای استان تبدیل شده بود.

مردم استان گلستان نگران تاثیر این اخبار برآینده خود بودند و آنانیکه دلسوز تر بودند دغدغه شان رفع این نگرانی بود. از سوی دیگر دولت تدبیر وامید با شعار اعتدالش شرایطی را فراهم کرده بود که نه تنها در استان بلکه در کشور تفکرات سیاسی مختلف در یک مجموعه در کنار هم به ایفای مسولیت بپردازند و این خود  نقطه امیدی بود که گروههای سیاسی هر استان بدلیل مشارکت در روند سیاسی استان احساس قرابت بیشتری بکنند و اینگونه بود که  جناههای سیاسی استان تا به امروز با گذشت 8 ماه از مسولیت دکتر صادقلو علی رغم انتقادهایی که دارند سعی در حمایت داشته اند..

خوشبختانه ماه مبارکرمضان علاوه بر جشن طاعت و بندگی برای مردم استان گلستان جشن همدلی و مهربانی نیز بود،استاندار،نمایندگان،نماینده معزز ولی فقیه و ائمه جمعه استان همگی بر سفره مهر ورزی نشستند و همدلی و مهربانی را با مردم استانشان قسمت کردند و نشان دادند بزرگند و هدقشان جز خدمت نیست.چ

در نگاه اول بسیاری تصورمی کردند این جلسات و نشستها بیشتر رسانه ای است و اختلافات اساسی و سرانجام دیگر خواهد داشت.نشست مطبوعاتی نماینده محترم گرگان آقای امامی ، تعداد اندکی که بدنبال بهره برداری و به چالش کشیدن استان بودن را نا امید و مردم استان را امید وار کرد وتاثیر آموزه های دینی را در ماه مبارک رمضان تجلی بخشید.

اقای دکتر صادقلو ونمایندگان استان نشان دادند که دغدغه و هدفی مهمتر از خواست مردم استانشان ندارند و وقتی خواست مردم در میان است می توان علی رغم داشتن سلیقه های مختلف وحدت و انسجام را عملی ساختند .صدا و سیمای مرکز گلستان ، مطبوعات و صاحبان قلم با تاسی از چنین حرکتی به کمک بیایند ، استاندار ونمایندگان را در توسعه استان یاری کنند. قطعا در چنین فضایی دولت نیز نگاه ویژه ای به استان ما خواهد داشت وگلستانی سبز تر خواهیم داشت.
ابراهیم کریمی فرماندار اسبق کلاله و بندر گز.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار