سرویس اجتماعی:

فقط بخاطر چند سیخ کباب! / بدترین کاری که می توان کرد

1403-08-01 07:08:21
0
7

سرویس اجتماعی: شاید بهترین تیتر برای این مطلب تیتر"فقط بخاطر چند سیخ کباب! / بدترین کاری که می توان کرد" می تواند باشد چرا که پیدا میشوند برخی از افراد، که برای چند سیخ کباب بدترین کارها را انجام می دهند.


 

کلاله خبر، مانند دیگر مردم ما هم یک روز خود را برای گردش در دامان طبیعت اختصاص دادیم و به یکی از جنگل های اطرف شهر کلاله رفتیم.

 

با ورود به جنگل با مردمی با سلیقه ها و رفتارهای مختلف برخورد کردیم ، برخی در کنار رودخانه ، برخی در حال مهیا کردن آتش و برخی دیگر نیز در حال کباب کردن  بودند.

 

اما در این بین به 2 نفر که گویی برای تهیه غذای صدها نفر آتش روشن کرده بودند ، برخوردیم. وقتی به وسایل آنها نگاه کردیم فقط چند سیخ گوشت دیده می شد کمی کنجکاو شدیم و علت مهیا کردن چنین آتشی را از آنها پرسیدیم و در جواب گفتند: ما از اهالی روستاهای اطراف هستیم و هر چند روز یک بار، برای تفریح به اینجا می آییم و از اول صبح تا غروب آتش به پا می کنیم تا در هنگام ظهر کباب کنیم و هنگام غروب نیز بعد از شنا در آب این چشمه ، خود را گرم کنیم و برای این کار از تنه های بزرگ درختان استفاده میکنیم .فحوای کلام اینکه : آتش زدن قیصریه برای یک دستمال! .


 


 

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار