سرویس اجتماعی:

وقتی مقام یک مسئول را مثل پتک تو سر مسئولین دیگر می کوبند

1403-08-01 07:08:42
0
6

سرویس اجتماعی: این روزها برخی که تشنه قدرت بودند ، با مهیا شدن زمینه اصلی و با پشتوانه های مختلف درصدد هستند کارهای انجام نشده خود را عملیاتی کنند.

 

کلاله خبر، تا امروز خود را جای مردم قرار می دادیم و از زبان مردم برای مسئولین درد و دل می کردیم ، اینبار خود را جای مسئولین می گذاریم و از درد و دل آنها می گویم چرا که مسئولین هم جزو همین مردم هستند.

شاید شما هم به دفتر برخی از مسئولین رفته و از نزدیک با برخی از مشکلات آنها روبرو شده باشید مخصوصا اداراتی که بخش از کارهای آنها خدماتی می باشد.

چند مدتی است که مسئولین علاوه بر فشارهای کاری ، فشارهای برخی از مسئولین را نیز تحمل می کنند و همیشه زیر ذربین ... هستند مخصوصا در شهرستان کلاله که نمونه های قابل اشاره آن تغییر مسئولین مختلف  است.

به گفته یکی از دوستان اوضاع مسئولین شهرستان کلاله در حال حاضر طوری است که انگار دارند در کنار یک پلیس راهور امتحان رانندگی می دهند و امکان دارد کوچکترین لغزشان باعث رد شدن آنها شود.

گفته این دوست ما، با حال و روز امروز مسئولین تطبیق دارد چرا که برخی از ارباب رجوع ها با استفاده از اهرم قدرت ، بر مسئولین جهت رسیدن به اهداف خود فشار وارد می کنند.

نمونه بارز آن این است که خود ما به اداره ای جهت مصاحبه با مسئولی رفته بودیم که ناگهان 2 شهروند با رفتاری طلبکارانه وارد اتاق مسئول مدنظر ما شدند و بعد از سلام ، یکی از آنان که خود به عنوان مسئولی در روستایی از روستاهای شهرستان کلاله بود گفت: طی تماسی که با فلان مسئول داشتیم و همچنین جلسه ای که با وی داشتیم ...

این جمله به ظاهر ساده بنظر می رسید ولی در پشت پرده این جمله نوعی تهدید قدرتی از سوی مسئول بالاتر خوابیده بود که در همان لحظه اول موجب غافلگیری مسئول ما شد.

جالب اینجاست که در بیشتر سخنان خود برای قانع کردن و بدست آوردن موافقت مسئول مدنظر از نام این مسئول استفاده می کردند درصورتی که مسئول اداره برای برآورده نشدن حاجت این شهروندان دلایل منطقی ای داشت ولی باز هم  این ارباب رجوع با لحنی تند و طلبکارانه خواستار برآورده شدن احتیاجات خود بودند.

شما قضاوت کنید در چنین حالتی اگر مسئولی جهت ارائه خدمات به این چنین شهروندانی تجهیزات کافی نداشته باشد و همچنین در استان نیز محدودیت های تجهیزاتی وجود داشته باشد ، این مسئول باید چگونه فشارهای مسئول ... را تحمل کند؟ شاید شما هم به نتیجه ما برسید آنهم این است که این مسئول باید منتظر تذکرات .... باشد و در وهله آخر با صندلی خود خداحافظی کند که این کار نیز دور از انصاف است .

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار