کم لطفی شورای شهر کلاله نسبت به شهدای گمنام / ساخت برج پرچم با هزینه گزاف در کلاله

1403-08-01 07:08:38
0
8

سرویس فرهنگی: با گذشت بیش از 8 ماه از روی کار آمدن شورای جدید شهر کلاله ، اما هنوز این شورا به عهد خود با شهدای گمنام این شهرستان وفا نکرده است.

 

به گزارش کلاله خبر، شورای شهری که اولین گام خود را با شهدای گمنام شهرستان کلاله برداشت، هنوز به عهد خود با شهدای گمنام که ساخت یادمان این شهدا بود، وفا نکرده است.

کلنگ ساخت یادمان شهدا در 6 ماهه ی دوم سال 92 توسط دکتر کریمی جانشین سپاه نینوای استان گلستان زده شد و شورای شهر کلاله تعهد کرده بود که در ساخت این یادمان مساعدت های لازم را داشته باشد.

ماه گذشته ستون و پایه های اصلی این یادمان توسط سپاه پاسداران کلاله نصب شد ولی بعد از نصب این ستون ها نیز شورای شهر کلاله هیچ اقدامی نسبت به ادامه ساخت این یادمان انجام نداد!.

ساخت برج پرچم با هزینه گزاف در شهرستان کلاله

شنیده ایم شورای شهر و شهرداری کلاله درصدد است در شهرستان کلاله برج پرچمی با هزینه ای بیش از 600 میلیون ریال نصب کند؛ برج پرچمی که هزینه آن می تواند در ساخت یادمان شهدای گمنام کلاله تاثیر فراوانی داشته باشد.

شنیده ها حاکی است درحال حاضرنصب برج پرچم در کلاله بصورت یک ایده در این شورا مطرح است و ساخت آن به قطعیت نرسیده است و آنهم به جهت هزینه بالای ساخت آن می باشد.

گفتنی است این شورا می تواند یادمان شهدای گمنام کلاله را تکمیل کند و پرچمی بزرگ و نمادین بر روی این یادمان در بالاترین نقطه شهر کلاله نصب نماید.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار