سرویس اجتماعی:

زندگی پر از ابهام مسکن مهر نشینان / تخلیه کنیم یا تخلیه نکنیم؟ / مسکن مهر نشینان منتظرشفاف سازی مسئولین

1403-08-01 07:08:41
0
14

سرویس اجتماعی: علاوه بر دغدغه های فکری در خصوص نشست بلوک های مسکن مهر کلاله ، عدم تخلیه یا تخلیه بلوک ها نیز دغدغه بزرگ مسکن مهر نشینان شده است.

 

به گزارش کلاله خبر، در گزارشات قبلی این سایت گفتیم بیش از 11 بلوک مسکن مهر کلاله به علت قرار گرفتن این بلوک ها بر روی خاک لسی ( با رطوبت از هم می پاشد) ، نشست کرده است و چون مسئولین از عواقب ریزش این بلوک ها در آینده ای نه چندان دور نگران بودند ، دستور تخلیه بلوک های مورد نظر را صادر کردند.

گفتنی است آب ، برق و گاز برخی از این بلوک ها توسط ادارت مربوطه آن قطع شده است و این بلوک ها خالی از سکنه می باشد.

اما در این میان ساکنان برخی بلوک ها از تخلیه خانه های خود امتناع می کنند چرا که برای این ساکنان هنوز ابهاماتی در خصوص آینده خانه های آنها وجود دارد، از جمله اینکه آیا پس از تخلیه ما ، این بلوک ها از نو ساخته می شود یا اینکه شمع کوبی می شود ؟، اصلا کار تعمیر این بلوک ها از چه زمانی آغاز می شود؟ و اینکه این تعمییرات چه مدت طول می کشد؟ و سوال هایی دیگر...

در بین این سوالات برخی شایعه ها نیز بر عدم اعتماد ساکنان مسکن مهر نسبت به گفته های مسئولین می افزاید از جمله اینکه برخی شایعه کرده اند که دولت و مسئولین درصدد هستند سر و ته قضیه را با 350 میلیون ریال جمع کنند و مانع ادامه زندگی آنها در مسکن مهر شوند (با 350 میلیون ریال زمین مسکونی هم نمی شود خرید).

موارد یاد شده از جمله ابهامات مسکن مهر نشینان است چرا که مسئولین جهت شفاف سازی این قضیه و آینده مسکن مهر اظهار نظر نکرده اند و به تبع این موضوع باعث عدم اعتماد مسکن مهر نشینان نسبت به گفته های مسئولین می شود.

یادآور می شویم  که عبدالکریم رجبی نماینده شهرستان کلاله در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما از تخصیص 10 میلیارد ریال برای مسکن مهر کلاله جهت اسکان موقت ساکنان این بلوک ها در خانه هایی اجاره ای تا زمان تعمیر این بلوک ها خبر داده بود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار