حال و روز نگران کننده منتقدان دولت در گلستان ؛

جنجال در سخنرانی کواکبیان در گرگان / در سالگرد انتخاب روحانی یک روحانی منتقد را کتک زدند

1403-08-01 07:08:15
0
14

سرویس اجتماعی : هنگامی که کواکبیان از حسن روحانی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی خواست که برای رفع حصر موسوی و کروبی تلاش کند یک روحانی بنام (ح - ط ) از میان جمعیت برخاست و گفت که اینها فتنه گرند و خائن و نباید شما چنین سخنانی بزنید .

 

به گزارش کلاله خبر، جشن سالگرد انتخاب روحانی در گرگان که با حضور کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری ، دکتر صادقلو استاندار گلستان و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان عصر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد به جنجال کشیده شد .

از ابتدا جو سنگینی بر مجلس حاکم بود و با سخنرانی علی اصغری دبیر کلی اعتماد ملی گلستان و از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان که در بخشی از سخنان خود گفت : "باید دوران طلایی هشت ساله خاتمی برگردد" و "مجلس ششم باید تکرار شود " ، فضای احساسی و عقده گشایی هشت ساله ای را بر جلسه حاکم نمود .

بعد از سخنان علی اصغری و در حالی که وی از پله ها پایین می آمد فردی در کنار سالن فریاد زد : " آقای علی صغری چرا هشت سال ، هشتاد سال دیگر باید دولت تدبیر و امید باشد . "

این فضای ملتهب ، آبستن حوادث تلخی بود که در میان صحبت های کواکبیان بروز کرد . هنگامی که کواکبیان از حسن روحانی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی خواست که برای رفع حصر موسوی و کروبی تلاش کند یک روحانی بنام (ح - ط ) از میان جمعیت برخاست و گفت که اینها فتنه گرند و خائن و نباید شما چنین سخنانی بزنید .

در این هنگام چند نفر به طرف این روحانی منتقد رفته و او را به باد کتک گرفتند و برای لحظاتی فضای تالار فخرالدین اسعد گرگانی متشنج شد . و در این حادثه به شان و لباس این روحانی اهانت شد و عمامه وی نیز بر زمین افتاد .

اینکه در سالگرد انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور ، یک روحانی را کتک بزنند عمل بسیار ناشایستی بود که در مراسم سالگرد 24 خرداد صورت گرفت و کارنامه سیاسی دولت تدبیر و امید در استان گلستان را در برخورد با مخالفان خدشه دار نمود .

گفته می شود حضور کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و از فعالین سیاسی اصلاح طلب برای حضور در این مراسم ، ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز قطعی شد و وی توانست عصر امروز خود را به گرگان برساند .

با این اوصاف اوضاع منتقدان دولت تدبیر و امید در گلستان وضعیت نگران کننده ای شده و اگر هشدار چند روز پیش معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در خصوص هماهنگ کردن برای دعوت از سخنرانان خارج از استان را جدی بگیریم ، بایستی اذعان کنیم که فضای نامناسبی در استان پیش آمده است که این اصلا در شان دولت تدبیر و امید و مدعیان " زنده باد مخالف من" نیست و لازم است تا استاندار محترم هر چه زودتر برای این موضوع چاره اندیشی کند ./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار