سرویس اجتماعی:

یک پیشنهاد به شهردار کلاله

1403-08-01 07:08:23
0
9


سرویس اجتماعی: با توجه به اینکه بسیاری از آب های مصرفی شهرستان کلاله منتهی به رودخانه مرکزی شهر می باشد ، باید بر ورودی های این رودخانه نظارتی انجام گیرد.

 

به گزارش کلاله خبر، این روزها با روی کار آمدن شورا و شهردار جدید در شهر کلاله ، شاهد تغییر و تحولاتی در زمینه ایجاد شهر ایده آل بوده ایم از جمله اینکه بلافاصله بعد از روی کار آمدن شهردار، وی اقدام به لایروبی رودخانه مرکزی شهر کرد و همچنین از اقدامات دیگر این شهردار ساخت بلوار کلاله به روستای کوسه شهرستان بود.

گفتنی است این شهردار طبق قول هایی که قبلا داده بود نزدیک به 80 مخزن جمع آوری زباله به خیابان های این شهر اضافه کرد.

 

اما شهردار باید فکری برای آبهای ورودی به رودخانه مرکزی شهر کند رودخانه ای که برای لایروبی آن میلیونی هزینه شد چرا که این ورودی ها با بی توجهی برخی شهروندان، با خود مقداری زباله را به رودخانه حمل می کند و موجب ایجاد بوی تهوع آورمی شود و بسیاری از زحمات شهردار در لایروبی رودخانه را در خود پنهان می کند.

 

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی پیشنهاد می شود مخازن توری فلزی در ورودی های جوی های آب نصب گردد تا زباله ها در آن جمع شود و هر چند روز یک بار می توان این زباله ها را از مخزن تخلیه کرد و به جایی دیگر منتق نمود.امیدواریم شهردار محترم به این پیشنهاد ما جامه عمل بپوشاند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار