سرویس اجتماعی:

رئیس آموزش و پرورش کلاله رویاهای خود را عملی می کند؟

1403-08-01 07:08:30
0
10

سرویس اجتماعی: در نسخه قبلی ماهنامه منشات به مدیریت اسماعیل تقی زاده رئیس آموزش و پروش حال حاضر کلاله با تیتری با عنوان نیازمندی کلاله به مدرسه تیزهوشان برخورد کردیم.

 

به گزارش کلاله خبر، در ماهنامه منشات و این سایت درخصوص چرایی نیاز کلاله به مدرسه تیزهوشان مفصل پرداخته شد.

دراینجا آرزوی دبیر ماهنامه منشات و برخی از شهروندان کلاله ای را به رئیس آموزش و پرورش کلاله یادآوری می کنیم.آقای تقی زاده بعنوان یکی از درخواست کنندگان ایجاد مدارس تیزهوشان تلاش کن که  بسیاری از دانش آموزان شهرستان کلاله استعداد و ذوق تحصیل در چنین مدارسی را دارند و نبود زیرساخت های چنین مدارسی در کلاله موجب هدر رفتن استعداد دانش آموزان کلاله ای می شود.

این موضوع همت شما را می طلبد چرا که بیش از 40 دانش آموز کلاله ای در مدرارس تیزهوشان شهرستان گنبد تحصیل می کنند و فاصله 40 کیلومتری این دوشهرستان از یکدیگر باعث صرف هزینه و زمان بیشتر برای خانواده ها و همچنین دانش آموزان می شود.

این تلاش شما باعث ارتقاء سطح آموزشی کلاله در استان گلستان می شود و در پی آن سطح کیفی و کمی تحصیلی دانش آموزان کلاله افزایش خواهد یافت.

با توجه به شناختی که از شما داریم و استعداد هایی که در دانش آموزان کلاله می بینیم، شکوفایی این استعداد ها را به شما واگذار می کنیم. و منتظر خبرهای خوش شما در این باره هستیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار