سرویس اجتماعی:

وقتی شوهرم اعتیاد را به من ترجیح داد

1403-08-01 07:08:38
0
7

سرویس اجتماعی: وقتی یک یک مادر، از زندگی تلخ خود برای کلاله خبر گفت.

 

کلاله خبر،اینبار پشت تریبون کلاله خبر یک مادر است که با ارسال مطلبی به سایت کلاله خبر از زندگی پررنج خود چنین گفت:

من یک مادر و صاحب 3 فرزند که  2 تا از آنها دختر است،هستم و خلاصه ای از زندگی پررنجم را برای شما مخاطبین سایت کلاله خبر تعریف می کنم تا شاید درس عبرتی برای دختران دم بخت و پسران باشد.

نمی دونم ازکجا شروع کنم،از غروزم بگم،از سربه هوایم یا اینکه از عاشق شدنم؟عاشق شدنی که سالها برایم زجر و تنهایی بجا گذاشت!.

آره گفتم عاشق شدم،چه سر پرهوایی داشتم مثل پسرایی که بعد از مردشدنشون سرپرهوایی برای دعوا و پولدارشدن دارند،ولی موضوع من از این دو قائله مستثنی بود و من عاشق مردی شدم که فکرمی کردم تمام دنیای من میشه!؛کسی که بخاطرش با خانوادم باغرور برخورد کردم و موجب رنجش پدرو مادرم شدم؛رنجشی که سالها گریبان گیرخودم شد.راست میگن نفرین پدر ومادر بدترین عذاب برای فرزندان است؛من این موضوعو عینا در زندگی خودم تجربه کردمو دارم تحمل می کنم.

آرزوهای زیادی داشتم و می خواستم رشته مورد علاقه خودمو در دانشگاه ادامه بدهم،تعریف از خود نباشه من درسم خیلی خوب بود که تمام خانوادم آینده ای جز دکتری برایم پیش بینی نمی کردند!اما این آرزوها را با عاشق شدن به یک مرد به باد دادم.مردی که بعد ازمدتی دلنوازی و عاشقی،معشوقه جدیدی جز من پیدا کرد و بیشتر وقتش را با آن می گذراند!،معشوقه ای که مانند ما انسان ها از خاک برمی آید و وقتی اسیرش شدی راهی جز رها کردن زندگی و خانواده ات نداری،بله معشوقه شوهرمن، تریاک و مواد مخدر شد!تریاکی که از یک هوو تاثیرش در زندگی من بیشتر شد.

آره،گفتم عاشق مردی شدم که قرار بود تمام دنیای من بشه،اما وی منو به یک نخود سیاه فروخت و پس از آن یک روز خوش تو زندگی خودم ندیدم چرا که طبق آموزه های دینی ما،مردو زن درکنار هم آرامش پیدا می کنند.اما در زندگی ما،شوهرم با معشوقه جدیدخود آرامش پیدا می کنه و من با 3 فرزندم.

باید اینو بگم که شاید کسی دیگر جزمن بود،بعد 10 سال به راه های مخرب از جمله دوست شدن با مرد دیگری کشیده می شد،اما من همیشه این امیالو تو خودم می کشم چرا که یک مسلمان واقعی هستم و تنها گناهم عاشق شدن بود.

این جمله منو فقط یک زن می دونه چیه،"چقدر سخته یکی پیشت باشه ولی احساس کنی مال تو نیست"

این مطلبو برای اینکه کسی برای من ترحم و دلسوزی کنه نفرستادم،برای این برای سایت کلاله خبر فرستادم که دختر و پسرای جوان بخوانند واز برخی نکات زندگی من پند و عبرت بگیرند،دختران خودسری و غرور را در زندگی آینده خود تاثیر ندهند وبرخی مردان زنان خود را به نخودی کم ارزش نفروشند وموجب تنهایی مفرط زنان خود نشوند که این تنهایی می تواند عواقب جبران ناپذیری درپی داشته باشد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار