سرویس اجتماعی:

اینجا کلاله ساعت 8 شب!

1403-08-01 07:08:39
0
13


سرویس اجتماعی: مسافران محترم ،با توجه به اینکه شهرستان کلاله از جاده بین المللی دور است،اگر شب وارد شهر کلاله شدید و با خاموشی مطلق شهر روبروشدید نترسید همه خواب هستند.

 

کلاله خبر، باورود جدید ترین لباس های خارجی حتی اگر این لباس ها از نظر ظاهری مناسب نباشد،این لباس ها به عنوان مد سال استفاده می شود و استفاده از این لباس ها بصورت یک فرهنگ در شهرها درخواهد آمد.

همه چیز در شهرستان کلاله فرهنگ سازی شد(جنبه های مثبت)،اما بازبودن مغازه ها بعد از ساعت 8 شب در این شهر به فرهنگ تبدیل نشد و راس ساعت 8 یا ماقبل آن مغازه داران شروع به بستن مغازه های خود می کنند و به خانه های خود می روند و در این بین فقط چند مغازه سوپر مارکت تا ساعت 12 شب به شهروندان خدمات رسانی می کنند و این موضوع یاعث کاهش پیشرفت شهر کلاله می شود چرا که اگر مغازه های کلاله تا ساعت مشخصی مثلا 11 شب باز باشند به تبع مردم شهرهای مجاور نیز برای برخی از خرید های خود به کلاله خواهند آمد و این موضوع باعث پیشرفت اقتصادی شهر می شود(نمونه بارز آن شهر گنبد).

گفتنی شهروندان کلاله ای با این موضوع کنارآمده اند،اما بیاید خود را جای مسافری بگذاریم که با کلی ذوق و شوق برای گذراندن تعطیلات خود راهی این شهر شده است،آیا با ورود با این شهر و روبرو شدن با خاموشی مطلق شهر،از تصمیم خود پشیمان نمی شود؟.

شاید درجواب این سوال ما چنین بگویید: چون بیشتر مغازه داران کلاله ساکنین روستاهای اطراف هستند به تبع برای رسیدن به منزل خود،قبل از ساعت 8 مغازه های خود را تعطیل می کنند.

شاید گفته شما درست باشد،اما روستا نشین بودن کاسبان دلیل نمی شود که آنها بعد ساعت 8 شب شهر را به خاموشی سوق دهند،پس فرق یک شهر با روستا در چیست؟ مگر جز این است که در شهر تکاپو و رفت و آمد مردم زیاد است؟پس کجاست این تکاپو؟

درشهر کلاله اگر بعد از ساعت 8 شب برای تهیه احتیاجات خود به بازار بروید مطمئنا دست خالی به خانه برمی گردید و از همه مهمتر اگر مهمانی از شهرهای بزرگ داشته باشید خجالت می کشید این مهمان را به تفریح شبانه ببرید!.

با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و درپی آن ورود مسافران به شهرستان کلاله باید از سوی مسئولین تدابیری اندیشیده شود که با ورود این مسافران،آنها با خاموشی شهر روبرو نشوند و مسافرت به شهر کلاله برای آنها به خاطره ای خوش تبدیل شود.

شما کاربران سایت نیز می توانید با درج نظرات خود در بخش نظرات سایت برای رفع چنین مشکلی به ما و مسئولین کمک کنید.

{tab=توجه}

شما کاربران عزیزمی توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل   deldar69@yahoo.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

 

{/tabs}

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار