سرویس سیاسی:

آیا استاندارگلستان به طوماری ها بها می دهد؟!

1403-08-01 07:08:27
0
6

سرویس سیاسی: پس از انتخاب حسن صادقلو به عنوان استاندارگلستان،ازجمله اولویت های کاری وی انتخاب فرمانداران جدید برای شهرهای استان گلستان است و این مهم تا کنون به قوت خود باقی است.

 

به گزارش کلاله خبر، اخیرا برخی برای بدست آوردن اعتماد مسئولین وهمچنین کسب جایگاه مدنظرخود به طومارنویسی روی آورده اند و این روش از زمانی که صادقلو سکان دار استانداری گلستان شد قوت بیشتری گرفت.

افراد یادشده به خیال اینکه طومارنویسی آنها می تواند در انتخاب آنها به عنوان فرمانداری یک شهر تاثیر داشته باشد،دست مساعدت بسوی بزرگان و طوایف مختلف یک شهرستان دراز می کنند همان افرادی که تا چند مدت گذشته برای این افراد ارزشی نداشتند، الان این بزرگان افرادی مهم و تاثیرگذار برای آنها تلقی می شوند.

دراین میان برخی نیز با داشتن نفوذ و خرج کردن پول،توانسته اند طومارهایی طویل تهیه کنند و تحویل استانداری دهند تا با اتکا به این طومار و تعدادی طرفدار به مسند فرمانداری برسند.

دراینجا سولاتی مطرح است و آنهم این است که آیا استاندارگلستان به جمع آوری چند امضا توسط این افراد اکتفا می کند و این امضاها تاثیری در انتخاب این افراد دارد؟و آیا استاندارگلستان شایستگی و توانایی افراد را ملاک انتخاب خود قرار می دهد؟و سوال هایی از این قبیل مطرح می باشد.

امیدواریم استاندارگلستان درانتخاب های خود افراد اصلح و توانا را انتخاب کند تا به این وسیله آنها گام مهمی در جهت آبادانی استان گلستان برداشته شود.

{tab=توجه}

شما کاربران عزیزمی توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل   deldar69@yahoo.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

{/tabs}

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار