سرویس اجتماعی:

شهروندی که فکر شهردارکلاله را خواند

1403-08-01 07:08:41
0
8

سرویس اجتماعی: یک شهروند کلاله با ارسال مطلبی به سایت کلاله خبر مدعی بر این شد که فکر شهردار کلاله را خوانده است و می تواند پیشا پیش اقدامات شهردار را در زمینه ساختن یک شهر ایده آل پیش بینی کند.!

 

به گزارش کلاله خبر،این شهروند کلاله ای این ادعای خود را چنین بیان می کند:با توجه به تبحری که در زمینه خواندن فکر افراد دارم، میدانم در ذهن آقای شهردار چی میگذره من میگم شما بعنوان مدیر یک سایت مردمی بروید و از خودش بپرسید.من پیش بینی می کنم که شهردار کلاله حداقل 20 مورد از اقدمات مدنظر خود را عملی خواهد کرد که به این 20 مورد می پردازم.

1- تغییر شکل آسفالت خیابانهای شهر، شهردار کلاله بازسازی آسفالت ها را بجای لکه گیری آسفالت های خیابان درذهن می پروراند و یا اینکه درنظر دارد مانند مسیر مینودشت به گنبد،بادستگاه های پیشرفته قسمت های خراب آسفالت شهر را لایه برداری کند و روی آن را با آسفالت جدید بپوشاند تا ناهمواری ایجاد نشود.

2- دومین موضوعی که ذهن این شهردار تلاشگر را به خودمشغول کرده  پیگیری کمر بندی شهر است.

3- همانطور که می دانید هیچ شهرداری از نا مرتب بودن اطراف شهرش ابراز رضایت نمی کند،پس سومین موضوعی که ذهن شهردار را به خود مشغول کرده، جمع آوری نخاله های ساختمانی از داخل کارخانه پنبه سابق است.

4- با توجه به اینکه شهرستان کلاله جاذبه های تفریحی زیادی دارد و جنگل آقسو از جمله مهمترین مکان های تفریحی این شهرستان است،پس شهردار کلاله سعی بر این دارد که این مکان را با توجه به خواست مردم، تبدیل به یک مکان تفریحی و با امنیت کند.

5- یاد روزهای یکشنبه و ترافیک شهری میوفتم مخم هنگ می کنه، شهردار جان می دونم اینم یکی از دغدغه های ذهنی شماست این تن بمیره مکان این یکشنبه بازار را به خارج از شهرتغییر بدین.

6- اما شهردار غیرتمند ما فکرهای اقتصادی خوبی دارد و می خواهد  باتوجه به هزینه های گزاف صورت گرفته در پارک گل ونصب آلاجیق های متعدد این قسمت ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

7- تغییر چهره شهر خصوصا انتهای خیابان طالقانی - اطراف فرمانداری- انتهای خیابان شهید بهشتی - پشت مزار - روبروی CNG

8- راه اندازی میدان شهرک امام علی(ع) نیز از جمله تمهیدات درنظر گرفته شده توسط این شهردار است.

9- شهردار جان کی گفته مردم کلاله فرهنگ رانندگی با سرعت پایین ندارند؟ خود شما هم به این نتیجه رسیدید که مردم کلاله با فرهنگ هستند و میشه به آنها اعتماد کرد، پس این سرعت گیرهای نامناسب را حذف کنید و بجای آن تابلوی از سرعت خود بکاهید،نصب کنید،شما نصب کنید احترام به این قوانین راهنمایی و رانندگی با مردم.

10- آقای بامری شنیدم گاهی اوقات برای دیدن مشکلات مردم با پای پیاده در شهر کلاله به نقاط مختلف شهری عزیمت می کنید و گاهی اوقات در پیاده رو برای اینکه با سد و معبرهای مغازه دارن و دست فروشان برخورد نکنید مجبورید گاهی به خیابان بیاید و گاهی به پیاده رو،می دونم ،رفع سد معبر های متعدد در داخل شهرهم تو فکر شماست.

11- ما که مردیم و زنده شدیم از بس که پیاده در این شهر جابجا شدیم، شنیدم می خواهید ناوگان تاکسی رانی را موظف به تحت پوشش قرار دادن مناطق مختلف شهر کنید.درسته؟

12- سخته شهردار،از فکرش بیرون بیا، آخه کجا می خواهید انتقال بدهید؟ یعنی انتقال ترمینالهای اتوبوس به یک مکان واحد و مشخص و بیرون شهر هم از جمله دغدغه های شما است؟

13- فروش دوچرخه های خریداری شده سال گذشته وبلااستفاده، وخرید وسایل ورزشی برای مردم در داخل پارک بمنظور توسعه ورزش همگانی،این فکر خوبیه ممنون.

14- با اینکه تازه به شهر کلاله آمدید به این نکته خوب پی بردید که شهر و جاذبه های شهر کلاله برای هم استانی ها ناشناخته مانده است پس نصب تابلو در دوراهی کلاله ومعرفی جاذبه های گردشگری شهرستان در آن فکر خوبیه.

15- هماهنگی جهت شکل دهی ظاهری فروشگاه های داخل شهر بمنظور زیبا سازی شهرنیز از جمله ایده های مناسبه فکر شما باز و متناسب با جامعه امروزی است به این تدبیرشما احسن می گم.

16- وقتی از محل کار خود به چهار راه آزادی می رسید اینکه از سمت راست یا چپ ماشینی با سرعت به شما نزند یکی از هراس ها و عامل اضطراب شماست، پس نصب چراغ های راهنمایی رانندگی در مناطق شهر که تردد وسایل نقلیه آن زیاد است از جمله فکرهای مهم شماست.

17- تغییر شکل جمع آوری زباله در شب به شکل تفکیک شده ومکانیزه، یعنی امکان داره تو شهرهای کوچک نیز قابل اجراست؟!

18- نمایش اقتدار ومدیریت خود به دیگران که به انحای مختلف قصد مداخله در برنامه های شهردار دارند؟منکه میگم باید این مهمو همون اول اجرا کنید و گربه را دم هجله بکشید.

19- حمایت وارج گذاشتن به پرسنل زحمت کش شهرداری و برخورد قاطع با پرسنلی که در جهت تکریم ارباب رجوع گام بر نمی دارند، اگه این کارو انجام بدهید بسیاری از مشکلات شهروندان هم حل می شود.

20- و 220 مورد دیگه که اگر بگم، دست شهر دار محترم رو میشه ....بامری جان همت کن که تحمل ما کم وحق مردم بیشتر از اینهاست ببینم واسه شب عید شهر، چیکار میکنی برای شما واعضای شورا وپرسنلی که تمرکز کاریشان حل مشکل مردم است نه چیزهای دیگر، آرزوی موفقیت داریم - مردم کلاله قدر شناس هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار