سرویس سیاسی:

تلاش برخی برای بدست آوردن جایگاه فرمانداری کلاله!؟

1403-08-01 07:08:22
0
9

.سرویس سیاسی:شنیده ها حاکی از تلاش برخی افراد برای بدست آوردن جایگاه فرمانداری کلاله می باشد

 

به گزارش کلاله خبر، با شروع به کار حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان،بسیاری از فرمانداران شهرهای استان گلستان انتخاب و در برخی از موارد مراسم تودیع و معارفه برگزار شد.

اما در این میان اخباری مبنی بر تغییر فرماندار کلاله در استان گلستان و حتی کلاله منتشر نشده،آیا محمدتقی قزلسفلی در جایگاه فرمانداری کلاله ابقا می شود؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از مردم شهرستان کلاله را به خود مشغول کرده است.

باز هم باتوجه به اینکه خبری در خصوص تغییر فرماندارکلاله از منابع رسمی منتشر نشده است ولی شنیده ها حاکی از این است که برخی از افرادی که درگذشته در شهرستان سمتی داشته اند،در صدد بدست آوردن این جایگاه هستند.

دراینجا چند سوال مطرح می شود و آنهم این است که آیا این افراد از نظر سیاسی در حدی هستند که توانایی اداره یک شهرستان را داشته باشند؟آیا این افراد در دوره های مدیریتی خود سابقه درخشانی داشته اند و توانسته اند یک اداره کوچک را مدیریت کنند؟آیا مقبولیت عمومی دارند و یا می خواهند با برش های سیاسی خود به این جایگاه برسند؟ آیا این افراد با افراد موثر و نهادها تعامل شایسته ای داشته اند و آیا درد مردم شهرستان غصه آنها است یا تنها مقام ،پول و ماشین لوکس زیر پا برای آنها مهم است؟

این سوال هایی است که بایداستانداری استان گلستان برای انتخاب چنین افرادی به عنوان فرماندار کلاله مدنظر داشته باشد و فقط به کسب چند افتخار این مدیران، اکتفا نکند.

گفتنی است که امکان دارد که محمد تقی قزلسفلی با توجه به توانایی و مدیریت شایسته خود در این سمت ابقا شود ولی درصورت تغییر فرماندارکلاله،امیدواریم کسانی به عنوان نامزدهای کسب این جایگاه معرفی شوند که لیاقت و تونایی مدیریت چنین شهرستانی را داشته باشد

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار