شهرداری کلاله پیگیری کند:

تاکسی رانان کلاله در مینودشت ایستگاه ندارند/اجحاف درحق رانندگان کلاله ای

1403-08-01 07:08:41
0
12

سرویس اجتماعی: با وجود خط مختص کلاله،گالیکش و مینودشت،اما رانندگان کلاله ای در شهر مینودشت ایستگاهی برای سوار کردن مسافر ندارند.

 

به گزارش کلاله خبر، اخیرا متوجه شدیم که برخی از رانندگان تاکسی بین شهری از نداشتن ایستگاه تاکسی در شهر مینودشت رنج می برند .

درهمین راستا موضوع را از یکی از رانندگان این خط جویا شدیم و وی گفت: رانندگان شهرهایی مانند گالیکش و گنبد در مقابل بیمارستان مینودشت دارای ایستگاه می باشند و برای جابجایی مسافران خود با هیچ مشکلی مواجه نیستند.

وی افزود: ما رانندگان کلاله ای فقط می توانیم مسافران خود را در شهر مینودشت پیاده کنیم و حق سوار کردن مسافر از داخل شهر مینودشت را نداریم و در واقعیت باید خالی برگردیم.

این راننده گفت: نداشتن ایستگاه مستقل در این شهر برای ما مشکلات فراوانی به همراه دارد از جمله اینکه علی رغم اینکه پلیس راهور مینودشت از این موضوع مطلع است که ما تاکسی خطی این شهرها هستیم و این امر از روی ماشین،تابلوی ماشین و دفترچه رانندگی ما آشکار است،باز هم مانع از سوار کردن مسافر بوسیله ما می شوند و یا در برخی موارد جریمه های غیر منصفانه ای بر ما تحمیل می کنند و رزق روزی خانواده ما را با یک برگه و خودکار از ما می گیرند.

وی یادآورشد: در بیشتر موارد مامورین پلیس راهور می گویند: برای تعیین جایی برای ایستگاه کلاله،باید مسئول تاکسی رانی و شهرداری کلاله با شهرداری مینودشت رایزنی هایی انجام دهند تا از این پس چنین مشکلی برای رانندگان کلاله پیش نیاید.

سایت کلاله خبر نیز به نمایندگی از این رانندگان از شهردار کلاله تقاضای پیگیری جدی این موضوع را دارد تا از این پس در حق این راننگان اجحافی نشود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار