مسئولین ارشاد اسلامی کلاله پیگیری کنند:

محرومیت شهروندان کلاله ای از یک روزنامه قدیمی

1403-08-01 07:08:38
0
6

سرویس فرهنگی: یک ماهی است که مردم شهرستان کلاله از خواندن یک روزنامه قدیمی ایران، محروم هستند.

 

به گزارش کلاله خبر، با پیشرفت فناوری IT در جهان و درپی آن گسترش شبکه های کامپیوتری و اینترنت در جهان، هنوز هم افرادی هستند که غذای روحشان رونامه و مجلات است و بجای اینکه به روش های نوین دسترسی به اطلاعات روی آورند از روزنامه و روش های سنتی استفاده می کنند.

کلاله نیز از این امر مستثنی نیست و هنوز هم رونامه مخاطب خاص خود را دارد.اما یک موضوع قابل تامل در این خصوص وجود دارد که چرا شهری به این بزرگی، فقط یک دکه روزنامه فروشی دارد و چرا همین یک دکه، روزنامه پرمخاطب و قدیمی "کیهان" را برای شهروندان نمی آورد.

برخی از مخاطبان سایت کلاله خبربا ارسال نظراتی در این خصوص خواستار پیگیری ما شدند که  برای بررسی صحت این ادعا به این دکه روزنامه فروشی مراجعه کردیم و با خالی بودن گیشه روزنامه کیهان در این دکه شدیم و صاحب روزنامه فروشی وجود برخی از مشکلات را عامل عدم استفاده این روزنامه فروشی از رونامه کیهان دانست.

یادآورمی شویم که تنها دکه روزنامه فروشی کلاله، مدتی پیش به علت بدهی تا مرز تعطیل شدن پیش رفت ولی صاحب آن از راه های مختلف این دکه را سرپا نگه داشت و دراین خصوص با کاظمی رئیس اداره ارشاد کلاله گفتگویی داشتیم و وی گفت: برای رفع مشکل تعداد کم دکه های روزنامه فروشی، حاضریم برای متقاضیان واجد شرایط مجوز این کار را صادر نماییم و همچنین برای رفع مشکل مالی این این روزنامه فروش با مسئولین استانی رایزنی هایی انجام شد.

امیدواریم مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله پیگیر این موضوع باشند و بزودی شاهد آمدن روزنامه پرطرفدار کیهان به کلاله باشیم.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار