سرویس فرهنگی:

پیدایش خوانندگان جدید در کلاله!

1403-08-01 07:08:34
0
11

سرویس فرهنگی: دشمنان انقلاب تمام تلاش شان بر اين است كه از طريق خوانندگان رپ، فرهنگ انحرافي هيپ هاپ را در كشور گسترش دهند؛ فرهنگي كه در آن برخی هنجارهای نامناسب به عنوان الگو معرفي مي شود.

 

به گزارش کلاله خبر، در سال هاي اخير تعداد خوانندگان رپ زيرزميني رشد قارچ گونه اي داشته و تعدادشان به دلايلي كه قبلاً ذكر شد رو به گسترش است. دشمنان انقلاب تمام تلاش شان بر اين است كه از طريق خوانندگان رپ، فرهنگ انحرافي هيپ هاپ را در كشور گسترش دهند؛ ناهنجاری های نامناسب به عنوان الگو معرفي مي شود و با كمال تأسف برخي از جوانان كشورمان تحت تأثير تبليغات بي رحمانه سايت ها و شبكه هاي ماهواره اي، به آثار خوانندگان منحرف اين سبك روي آورده اند، لذا به نظر مي رسد بررسي چنین موضوعی در جامعه امري ضروري در جهت مبارزه با اين پديده ضد فرهنگي می باشد.

اما در شهرستان کلاله نیز گروهی با تنظیم ترانه های بدون محتوا و به هدف کسب شهرت باعث ترغیب دیگر جوانان بسوی سبک ترانه های عاشقانه شده اند ،بطوری که با هر جوانی که برخورد می کنیم آرزوی خواننده شدن در دل دارد و اگر این روال ادامه یابد رشد قارچ گونه ای که یاد کردیم در کلاله نیز ایجاد خواهد شد.

گفتنی است ترانه های خوانندگان کلاله ای از قاعده بالا مستثنی می باشد و بصورت وسبک اجتماعی و عاشقانه دارد و  هدف بیشتر این خوانندگان کسب شهرت است و پیدایش چنین خوانندگانی در کلاله از 3 سال گذشته آغاز شد که بسیاری از این خوانندگان می توانند با اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح به کسب شهرت در این زمینه ادامه دهند.

توجه: هدف از انتشار چنین گزارشاتی شناساندن عواقب و ناهنجاری های چنین اقداماتی به جوانان است و پیشنهاد ما به این خوانندگان این است که قبل از ساخت چنین کلیپ هایی ،مجوز ساخت این کلیپ ها را از مراجع ذیربط بگیرند.



 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار