سرویس اجتماعی:

پيشنهاد بي‌شرمانه پسر شيطان صفت براي رفع مشکلات دختران جوان

1403-08-01 05:08:55
0
9

سرویس اجتماعی: پسر جواني که خود را جادوگر معرفي کرده بود و براي درمان مشکلات دختران درخواست‌هاي بي‌شرمانه مي‌کرد، توسط پليس دستگير شد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از ابتکار، پسر جواني که با رمالي و دعانويسي و اينکه داراي قدرت‌هاي خاص مي‌باشد مردم به ويژه دختران را فريب مي‌داد توسط پليس آگاهي در يکي از شهرهاي جنوبي کشور دستگير شد.

اين پسر جوان پس از دستگيري درباره روي آوردن به اين کار گفت: بچه بودم که براي حل مشکل خانواده‌ام به همراه برادرم به يک دعا نويس مراجعه کرديم و سپس مرد رمال تا جايي که توانست از ما پول گرفت و مشکلامان نيز بدتر شد. پسر شيطان صفت ادامه داد: به خاطر اين موضوع خيلي اعصابم خورد بود چراکه هرچه داشتيم به اين مرد رمال داده بوديم تا مشکلمان حل شود.

متهم افرود: چند وقتي از اين ماجرا گذشت و يک روز براي يکي از دوستان مشکلي به وجود آمد و من همينجوري گفتم مي‌توانم مشکلش را با دعا حل کنم. اصلا بلد نبودم يک چيزي نوشتم و به او دادم از شانس من هم اين مرد مشکلش حل و به خاطر همين مقداري پول به من داد.

پسر شيطان گفت: اين اول ماجرا بود بعد از حل مشکل اين مرد و تبليغاتش تعدادي ديگر براي حل مشکلاتشان مراجعه کردند و من هم با دعاهاي الکي مبالغ زيادي را از آنان مي‌گرفتم و اگر هم مشکلاتشان حل نمي‌شد مي‌گفتم به صلاح نيست من در آيينه ديده‌ام که چند سال بعد اتفاق بسيار خوبي براي شما مي‌افتد و با اين ترفند‌ها مشتريان را راضي نگه مي‌داشتم.

اين مرد درباره پيشنهاد بي‌شرمانه‌اش به دختران در خصوص برقراري رابطه نامشروع گفت: من به دختران مي‌گفتم که من داراي قدرت خاصي هستم و اگر با من رابطه داشته باشند مشکلاتشان حل مي‌شود. وي درباره بيش از 30 شاکي خصوصي دختر در اين رابطه گفت: نمي‌دانم چه بگويم ولي فکر نمي‌کنم اين افراد همگي قربانيان من باشند.

جالب است بدانيد اين پسر شيطان صفت که تا چهارم دبستان بيشتر درس نخوانده است توانسته با ترفند و شگرد ده‌ها نفر از هموطنان فريب دهد و از آنان براي حل مشکلتشان مبالغ ميليوني دريافت کند. بر اساس اين گزارش بيشتر 90 درصد از شاکيان نه تنها مشکلاتشان با مراجعه به اين رمال حل نشده بلکه در مواردي به جز ضرر مالي لطمه‌هاي بسيار معنوي و روحي بسيار زيادي هم به آنان وارد شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار