همچنان ادامه دارد،

تعطیلی فرودگاه کلاله و بی توجهی برخی مسئولین

1403-08-01 07:08:42
0
23

سرویس اجتماعی: مثل گزارش های گذشته اینبار هم برای بیان چند گله و شکایت وقت شما عزیزان را می گیریم.

 

به گزارش کلاله خبر، این روزها فرودگاه کلاله از یادها رفته است و تنها چیزی که این فرودگاه را به یاد آدمی می آورد تابلوهای "بطرف فرودگاه کلاله" در مسیر گالکش و کلاله است که هر شهروند کلاله ای با دیدن این تابلو داغ دلش تازه می شود.

گفتیم داغ دل آدمی تازه می شود برای این است که دیدن این تابلو شهروندان کلاله ای را به یاد محرومیت ها و عدم توجه مسئولین استانی به شهرستان کلاله خواهد انداخت.

تنها عاملی که باعث ترقی این شهرستان و توجه مسئولین به این شهر می شد فرودگاه کلاله بود که این موهبت نیز به لطف... از این شهرستان گرفته شد.

اما از بی توجهی مسئولین فرودگاهی استان گفتیم،و آنهم بخاطر این است که در این سایت و سایت گلستان ما چندین گزارش و یاداشت درخصوص تعطیلی فرودگاه کلاله منتشر شده است اما دریغ از یک "جوابیه".

شاید جوابی برای این گزارشات ندارند و حق را به سایت های ذکر شده می دهند،اگر چنین است پس چرا برای راه اندازی دائمی این فرودگاه تلاش نمی کنند و برای رفع مشکل این فرودگاه تمهیداتی را در نظر نمی گیرند که حتی یکبارهم حق با آنها باشد؟!

پلیس فرودگاه کلاله!

این فرودگاه علاوه بر تجهیزات مناسب فرودگاهی دارای پلیس فرودگاه است و بعد از تعطیلی این فرودگاه هنوز هم بخشی بنام امنیت و حفاظت فرودگاهی دارد و این حفاظت و امنیت، باید دراصل امنیت پروازها را مدنظر داشته باشند ولی این روزها با تعطیلی فرودگاه فقط نگهداری و حفاظت از تجهیزات فرودگاهی را برعهده دارند و کاری سخت و دشواری بردوش دارند.

گفتنی است تمامی تجهیزات این فرودگاه از بهترین تجهیزات بروز فرودگاهی است و از نظر مقاومت باند پرواز نیز در زمره بهترین فرودگاه های کشور قرار دارد.

همانطور که می دانید این فرودگاه 3 بار راه اندازی شد و 3 بار هم تعطیل شد و آنهم به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب بود چرا که اگر برخی از پروازه های فرودگاه گرگان به این فرودگاه اختصاص می یافت با مشکل تعطیلی مجدد این فرودگاه رویارو نمی شدیم.

اما چرا یک پروژه میلیاردی در شهرستان کلاله بلااستفاده مانده است؟! به این سوال ما شما جواب بدهید.

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار