برنامه های یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا اعلام شد

1403-08-01 07:08:43
0
17

مسئول برگزاری یادواره گردان حمزه سیدالشهدا از اعلام برنامه های یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،

علی اکبر خنکدار  در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: ویژه برنامه های یادواره سرداران و 313 شهید گردان حمزه سیدالشهدا در چهار شهرستان قائم شهر، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی و جنوبی برگزار می شود.

 وی افزود: یادواره سرداران و 313 شهید گردان حمزه سید الشهدا، سی و یکم مرداد امسال همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در جوار پنج شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر  با دعوت از رزمندگان، جانبازان، آزادگان، گردان حمزه سیدالشهدا و خانواده های معزز شهدا برگزار می شود.

 خنکدار گفت: افتتاحیه این یادواره از امروز جمعه با برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال در سالن الغدیر سپاه ناحیه قائم شهر و با شرکت چهار تیم، پایوران سپاه ناحیه قائم شهر، پایوران گردان حمزه سیدالشهدا لشگر 25کربلا ، تیمی متشکل از رزمندگان و یادگاران گردان حمزه سیدالشهدا و  تیمی از رزمندگان و یادگاران گردان امام محمد باقر(ع) آغاز شد.

 وی از اجرای دیگر برنامه ها در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا در هفته آینده خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع خاطرات دوران دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر، پیاده روی خانوادگی رزمندگان گردان حمزه و یگان رزم با حضور مسئولان نهادها و ادارات شهرستان، شرکت در نماز شور آفرین جمعه، سخنرانی پیش از خطبه یکی از یادگاران گردان حمزه سیدالشهدا در موضوع دفاع مقدس به مناسبت هفته آزادگان  از جمله برنامه های این روز است.

 فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس افزود: مراسم شبی با خاطره در مسجد جامع کیاکلا، مراسم عصری با خاطره در سپاه ناحیه جویبار با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و مسئولان شهرستان جویبار، برگزاری مراسم عصی با شعر در شهرستان سواد کوه شمالی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، آزادگان دو گردان حمزه و گردان امام محمد باقر(ع)، برگزاری مسابقه چهار جانبه تنیس روی میزدر سالن جانبازان بین جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس ، غبار روبی دو گلزار شهدای سید ملال و سید نظام در شهرستان های قائم شهر، جویبار، سواد کوه شمالی و سیمرغ اجرا می شود.

 وی اظهار کرد: این یادواره سخنران محور نبوده و در آن 4 تن از یادگاران دوران دفاع مقدس از جمله سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان، قربان سیاه بالایی از فرماندهان و یادگاران گردان حمزه از گلستان، سید محمد موسوی نژاد از فرماندهان گردان حمزه از قائم شهر و محمود خطیر از فرماندهان گروهان گردان حمزه به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.

 خنکدار، هدف از اجرای این یادواره را تجلیل از مقام شامخ شهیدان، تقدیر از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، دیدار رزمندگان جانبازان گردان حمزه و امام محمد باقر(ع) بیان کرد./تسنیم

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار