يگانهاي ارتش در شمال شرق در اوج آمادگي براي مقابله با تهديدات احتمالي دشمنان هستند

1403-08-01 07:08:25
0
11

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق كشور گفت: يگان هاي ارتش در اين خطه از كشورمان در اوج آمادگي براي مقابله با تهديدات احتمالي دشمنان هستند.

 

امير سرتيپ دوم ستاد علي جهانشاهي روز يكشنبه به خبرنگاران اظهار كرد: يگان هاي ارتش در شمال شرق با برگزاري رزمايش هاي مختلف و رصد كليه تحركات نيروهاي بيگانه از آنچنان آمادگي رزمي برخوردارند كه در صورت كوچكترين تعدي احتمالي در كوتاهترين زمان با حضور در صحنه با نيروهاي متخاصم برخورد مي كنند.
وي گفت: با توجه به اين آمادگي و توانمندي نيروهاي مسلح و از جمله ارتش به رغم حضور نيروهاي فرامنطقه اي در كشورهاي همجوار و از جمله افغانستان هيچ گونه مشكل امنيتي در استان خراسان رضوي وجود ندارد و اين منطقه را تهديد نمي كند.
وي اظهار كرد: پيرو تاكيدات رهبر معظم انقلاب و مصوبه مجلس شوراي اسلامي مبني بر لزوم انتقال پادگان هاي نظامي به خارج از شهر پادگان هاي ارتش در استان هاي شمال شرق بتدريج در حال انتقال به خارج از شهرها هستند.
وي گفت: پادگان بيرجند به طور كامل به خارج از اين شهر منتقل شده و تاكنون دو گردان لشكر ۷۷ خراسان به خارج از شهر مشهد انتقال يافته و ساختمان چهار گردان ديگر لشكر هم در مكان جديد در حال احداث است و بتدريج انتقال مي يابند.
فرمانده قرارگاه منطقه اي نيروي زميني ارتش در شمال شرق كشور خواستار هم افزايي بيشتر مسوولان ذيربط و از جمله شهرداري مشهد براي شتاب در انتقال يگان هاي اين لشكر شد.
امير جهانشاهي گفت: فرآيند انتقال پادگان ارتش در ساري به خارج از اين شهر بزودي آغاز مي شود.
يگان هاي ارتش در استان هاي خراسان رضوي، خراسان شمالي و خراسان جنوبي، سمنان، گلستان و مازندران تحت فرماندهي قرارگاه منطقه اي نيروي زميني ارتش در شمال شرق كشور هستند./جام جم آنلاین

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار