اخبار اجتماعی:

قابل توجه دارندگان كسرخدمت هاي مربوط به سال 90

1403-08-01 01:08:34
0
10

كليه دارندگان كسرخدمت هاي مربوط به سال 90 كه به دلايل قانوني مانند:اخذ معافيت تحصيلي و.. تا پايان سال مذكور به خدمت اعزام نشده اند همچنان مي توانند از اين امتياز بهره مند شوند.

 

به گزارش کلاله خبر،"سردار سيد حميد صدرالسادات "رئيس اين سازمان بيان داشت : مهلت اجراي مقررات كسرخدمت ايثارگري براي فرزندان خانواده هاي داراي سابقه جبهه ، جانبازي و آزادگي تا پايان سال 90 بوده و از سال 1391 به بعد اجرايي نمي باشد.

وي افزود : با مساعدت ستاد كل نيروهاي مسلح آندسته از مشمولان كه تا پايان سال 90 گواهي مربوطه را اخذ و در دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) به ثبت رسانده اند ولي به دلايل قانوني مانند: اخذ معافيت تحصيلي و ....تا پايان سال مذكور به خدمت اعزام نشده اند ، همچنان مي توانند از اين امتياز بهره مند شوند.

اين مقام مسئول بيان داشت : افراديكه گواهي كسر خدمت مربوطه را در سال 90 و قبل آن اخذ نموده و به خدمت اعزام شده اند ليكن بعلت قبولي در دانشگاه از خدمت ترخيص شده اند در صورت اعزام مجدد ، كسر خدمت آنان لحاظ خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: آن دسته از افراد كه تا پايان سال 90 به سن مشموليت نرسيد و يا گواهي كسرخدمت جبهه ، جانبازي و آزادگي را دريافت نكرده اند قادر به بهر ه مندي از اين امتياز در سال جاري نخواهند بود./پ پلیس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار