اخبار پزشکی:

عجیب ترین نشانه های سلامت بدن

1403-08-01 01:08:18
0
9

به گزارش کلاله خبر،همه ما تا بحث از سلامتی می شود سریع فوق تخصص می گیریم و اظهارات كارشناسانه خود را به همه می گوییم در حالی كه شاید ذره از آن علمی نداشته باشیم.

 

اگر واقعا به پزشكی علاقمند هستید، همچنین در كنار آن به سلامت خودتان هم اهمیت می دهید بهتر است با چند نشانه عجیب و متفاوت در مورد سلامت بدن آشنا شوید.

** راز انگشت ها

تحقیقات نشان داده است كه اگر انگشت اشاره كوتاه تر از انگشت حلقه باشد، فرد بیشتر در خطر بیماری آرتروز قرار دارد. در این صورت اگر شما هم از این دسته افراد هستید بهتر است بیشتر مراقب مفاصلتان باشید. اگر دردی در زانو یا آرنج احساس كردید سریعا به پزشك مراجعه نمایید.

** دل گفته های پوست

پوست تاریك و نازك در قسمت گردن بسیار خطرناك است. افرادی كه این نشانه را دارند اكثرا از دیابت نوع دوم رنج می برند. این بیماری میزان ترشح انسولین را در بدن افزایش می دهد سپس هر چه بیماری پیشرفت می كند بدن ضیعف تر می شود حتی خوردن غذاهای مختلف نیز آن را تقویت نمی كند.

 


** اسرار ابرو

ابرو بخشی از بدن است كه نشان از غده های مختلف از جمله تیروئید می دهد. افراید كه ابروهای باریكی دارند مواظب خود بانشد كه مبادا موردی برای ان ها رخ دهد.درست كار نكردن غذه تیروئید بیماری های مختلفی را ایجاد می كند.

** حرف های گوش

شاید به نظر شما غیرممكن باشد اما گوش از بیماری های قلبی خبر می دهد. در صورتی كه مشكلی در لاله های گوش باشد مانند كبودی یا چروك شدند قلب به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد. چرخش نادرست خون در بدن یا گرفتگی رگ ها از جمله نشانه های اولیه بیماری های قلبی هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار