كاهش 60 درصدي كشته هاي جاده اي در گلستان

1403-08-01 01:08:24
0
11

فرماندهي انتظامي استان گلستان گفت: كاهش 60 درصدي كشته هاي جاده اي در گلستان نتيجه رعايت قوانين و مشاركت مردم بوده است.

 

به گزارش کلاله خبر،سردار سرتيپ 2 پاسدار "سيد محمود ميرفيضي" تعامل بين پليس و مردم را در استان گلستان در حد بسيار مطلوب عنوان كرد و گفت: بر قراري نظم و انضباط اجتماعي در جامعه با اعتماد مردم با پليس و رعايت قوانين و احترام به ديگران رابطه دو سويه دارد وهرچه اين اعتماد و احترام به ديگران بيشتر باشد به همان اندازه نظم وامنيت اجتماعي هم بالاتر خواهد بود.

سردار ميرفيضي با تأكيد بر اين نكته كه آگاهي بخشي افكار عمومي و اطلاع رساني در خصوص حقوق فردي و اجتماعي و تبيين فواييد مشاركت شهروندان از جمله مؤلفه هاي مؤثر در فرايند نهادينه ساختن نظم و صيانت از امنيت پايدار مي باشد افزود: نيروي انتظامي به عنوان سازمان قانوني و رسمي و حافظ امنيت و نظم عمومي در جامعه، معتقد به استفاده از تمامي ظرفيت هاي اجتماعي در فرايند تأمين امنيت پايدار و مقابله با ناهنجاري هاست.

وي ادامه داد: تجربه نشان داده است كه هر زمان مشاركت مردم آگاهانه تر، پورشورتر و فعال تر باشد امنيت با هزينه كمتري حاصل مي شودو آثار اجتماعي و رواني آن نيز پايدار تر خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان كاهش 57 درصدي تصادفات منجر به فوت در سطح جاده هاي استان و همچنين كاهش 60 درصدي كشته هاي جاده اي از آغاز طرح نوروزي پليس تاكنون را نتيجه مشاركت مردم ورعايت قوانين دانست و تصريح كرد: اين همكاري و مشاركت مردمي موجب شده است كه شاهد كاهش پنج درصدي جمع كل تصادفات جاده هاي استان از آغاز اجراي اين طرح تا به امروز باشيم.

سردار ميرفيضي خدمت رساني به مردم را افتخاري بزرگ براي كاركنان انتظامي عنوان كرد و گفت: كسب رضايت خداوند متعال و ايجاد امنيت و آرامش مطلوب براي شهروندان آرزوي قلبي كاركنان پليس بوده و برقراري امنيت براي شهروندان بهترين هديه نوروزي پليس به مردم است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به پايان تعطيلات نوروزي و بازگشت مسافران از سفر گفت: رانندگان بايد در مسيرهاي بازگشت صبر و حوصله بيشتري داشته باشند و مسافرت هاي خود را خودشان مديريت كنند./پ خبری پلیس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار