در کلاله؛

قرارگاه (سفارتخانه) مقاومت راه اندازی شد.

1403-08-01 03:08:38
0
12
قرارگاه (سفارتخانه) مقاومت راه اندازی شد.
با هدف برنامه ریزی در جهت تبیین، تقویت و پشتیبانی از "جبهه مقاومت"؛ قرارگاه (سفارتخانه) مقاومت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی "کلاله خبر" فرهاد شیبک فرماندار کلاله در حاشیه آیین افتتاح این قرارگاه به ما گفت: برابر وظیفه دینی انقلابی، شرعی و قانونی خود، این قرارگاه را در جهت حمایت از جبهه مقاومت تحت عنوان "سفارت مقاومت". راه اندازی کردیم؛ تا انشاءالله دو کار مهم در حمایت از جبهه مقاومت انجام شود.

شیبک گفت: برنامه ها و اقدامات تبیینی و فرهنگی برای آشنایی؛ با اهداف جبهه مقاومت و روشنگری در ضرورت دفاع از جبهه مقاومت، از مهمترین اهداف این قرارگاه خواهد بود؛ ضمن اینکه در بخش دوم؛ نیز ساماندهی، فعال کردن جامعه در حمایت و پشتیبانی جبهه مقاومت؛ با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم عزیز شهرستان در برنامه قرار دارد.

فرماندار کلاله در ادامه اعلام کرد: عزیزان ما در شهرستان موفق شده اند؛ با حمایت مردم انقلابی شهرستان؛ تا کنون، ۴۹۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی را برای کمک به مردم فلسطین، غزه و لبنان جمع آوری کنند.

شیبک تصریح کرد: انشاالله؛ این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 فرهاد سمیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری؛ نیز در این آیین اظهار داشت: روح حاکم بر کار در قرارگاه؛ باید بر مدار "تبیین" باشد؛ به خصوص در آموزش و پرورش به جهت وجود ظرفیت تاثیر گذار آن.

سمیعی افزود: باید؛ با "رویکردی هوشمندانه"، بازخوردِ فعالیت های روشنگرانه؛ را در "میدان" بخصوص در آموزش و پرورش مشاهده کنیم؛ که آثار حمایت از مقاومت، را در آینده خواهیم دید.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم ابلاغ "مسئولیت ستاد مردمی پشتیبانی از محور مقاومت شهرستان" از سوی امام جمعه و فرماندار برای حجت الاسلام شیخ محمد نوری صادر و تحویل شد.

 در این آیین، معاون فرماندار، رئیس تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، مسئولین هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی ره، نماینده گروه های جهادی، ار استان و شهرستان حضور داشتند

انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار