در سمنان برگزار شد؛

موفقیت سوارکاران گرگانی در مسابقات پرش با اسب

1403-08-01 01:08:31
0
236
موفقیت سوارکاران گرگانی در مسابقات پرش با اسب
مسابقات پرش با اسب استان سمنان که به میزبانی باشگاه مهر شهرستان شاهرود برگزار شد، شاهد حضور چشمگیر و موفق سوارکاران گرگانی بود

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کلاله خبر»؛مسابقات پرش با اسب استان سمنان که به میزبانی باشگاه مهر شهرستان شاهرود برگزار شد، شاهد حضور چشمگیر و موفق سوارکاران گرگانی بود.

 در این رویداد که در سه رده تمرینی، مبتدی و E برگزار گردید، محمدمهدی حسین‌پور با اسب بچه سنتکس و کوثر غریب با اسب سزار، هر دو از باشگاه سوارکاری هیرکان گرگان، توانستند در رده مبتدی مسیر مسابقه را بدون خطا به پایان برسانند و افتخارآفرین شوند.

این مسابقات با حضور جمعی از سوارکاران حرفه‌ای و مبتدی از سراسر استان‌های مختلف کشور همراه بود و سوارکاران توانمند از گرگان با نمایش مهارت‌های خود، توجه بسیاری از علاقمندان به این رشته ورزشی را به خود جلب کردند. حسین‌پور و غریب با تسلط بر اسب‌های خود و هماهنگی بی‌نظیر، توانستند یکی از دشوارترین مسیرهای مسابقه را با دقت و بدون هیچ خطایی طی کنند.

در پایان این رویداد، به تمامی سوارکارانی که موفق شدند مسیر مسابقه را بدون خطا طی نمایند، گواهی و رزت اهدا گردید. همچنین، مربیان و کارشناسان حاضر در این مسابقات از پیشرفت و مهارت‌های سوارکاران گرگانی تقدیر نموده و این موفقیت را گامی مهم در ارتقای سطح ورزش پرش با اسب در استان گلستان برشمردند.

انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار