پنجشنبه های شهدایی:

درخت انقلاب با خون شهیدان تنومند شد

1403-08-01 01:08:43
0
45
درخت انقلاب با خون شهیدان تنومند شد
شهید مسلم حاجی اکبری در فرازی از وصیت نامه اش می نویسد: خدایا خودت گفتی که هر کس مرا بخواهد پیدا می کند و هر که پیدایم کرد عاشم می شود و هر که خون من شد خون بهایش می شوم

به گزارش خبرنگار پایگاه  خبری تحلیلی "کلاله خبر" شهید مسلم حاجی اکبری در اردیبهشت سال 1348 در شهرستان کلاله از پدر و مادر متدین و مومن متولد شد و از همان کودکی با مسائل دینی آشنا شد و در انجام فرائض دینی کوشید دوران ابتدایی و راهنمایی را با نمرات بسیار بالایی به پایان رساند و وارد دبیرستان شد و در سال دوم دبیرستان نتوانست تحمل نماید. و با تغییر در تاریخ تولد خود راهی جبهه گشت و با اینکه یک بار در جبهه مجروح شده بود اما باز هم مشتاقانه بسوی جنگ شتافت و این بار در سرمای آذر ماه دهلران گرمای شهادت را نوشید و به عاشقان خدا پیوست این شهید گرامی فردی مودب و بسیار متواضع بود و به همنوعان خویش عشق می ورزید. د ر سال 1364 در دهلران به شهادت رسید و پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

فرازی از وصیت نامه: بار خدایا بارسنگین گناه بر قلبم سنگینی میکند می دانم که شایسته شهادت و رفتن به راه سرخ مردان پاک و مجاهدان جانباز نیستم. اما به لطف و عظمت بیکرانت و بخشایش بی اندازات امیدوارم. خدایا گواهم که نمی دانم اما می دانم که فضای رختخواب برایم تنگ و مردن در آن بسی برایم ننگ آور خواهد بود خدایا خودت گفتی که هر کس مرا بخواهد پیدا می کند و هر که پیدایم کرد عاشم می شود و هر که خون من شد خون بهایش می شوم. پروردگارا زمانی به دنبالت گشتم پیدایت کردم عاشقت شدم آیا لیاقت اینکه خون تو باشم و تو خونبهایم را دارم؟

انتهای/خبر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار