فرماندار کلاله:

سیلاب گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان خسارات به شهرستان کلاله وارد کرد

1403-08-01 01:08:39
0
179
سیلاب گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان خسارات به شهرستان کلاله وارد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "کلاله خبر" فرماندار کلاله در جلسه مدیریت بحران شهرستان با موضوع بررسی سیلاب های شهرستان که مدیرکل مدیریت بحران استان نیز حضور داشت ؛گفت:شهرستان کلاله به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و توپوگرافی ، هر ساله در چندین نوبت درگیر سیلاب هایی در شهر و روستاها می باشد

فرهاد شیبک بیان کرد:کلاله از اردیبهشت سال گذشته تا شهریور ماه امسال نزدیک به ۱۱ مرحله سیلاب داشته است که متاسفانه نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان خسارات به معابر، ابنیه ها، دستگاههای آب، برق، گاز و منازل وارد کرده است.

وی ادامه داد: این موضوع می طلبد که یک طرح ویژه ای برای هدایت آب های سطحی در بالا دست و هم در معابر شهری پایین دست انجام گیرد.

فرماندار کلاله اشاره ای به بازدید میدانی از سرمنشأهای سیلاب قبل از جلسه اشاره کرد و افزود:بازدید هایی از نقاط مختلف و بالادست شهرستان صورت گرفت که انشالله با جلسات بیشتر و طراحی که مشاور طرح انجام داده است، تخصصی در استان به راهکار های دقیق تر و علمی تری برسیم.

و در پایان فرماندار کلاله بیان کرد: امیدواریم با پیگیری های استانی، شهرستان و پیگیری های نماینده محترم ، بتوانیم اعتباراتی را از محل منابع ملی برای جمع آوری و هدایت آب ها برای کلاله جذب کنیم

انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار