از سوی سازمان سنجش اعلام شد؛

زمان بندی کنکورهای سال ۹۹

1403-08-01 05:08:57
0
11

سازمان سنجش، جدول برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش کلاله خبر، سازمان سنجش، جدول برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1399 را اعلام کرد و بر این اساس آزمون کارشناسی سال 99 در روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 تیر ماه برگزار می‌شود.

بر اساس تقویم زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون #دکتری سال ۹۹ از ۶آذرماه آغاز می شود و تا ۱۲ این ماه ادامه دارد و این آزمون روز جمعه دوم اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ نیز از ۱۶آذرماه جاری شروع خواهد شد و این مهلت ۲۵ آذر پایان می پذیرد. این آزمون نیز روزهای پنج شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین سال ۹۹ در حوزه های امتحانی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۹ نیز از ۱۶بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و این مهلت ۲۴ بهمن پایان می پذیرد. این آزمون نیز روزهای پنج شنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ تیر ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای  از ۱۸خردادماه سال ۹۹ آغاز می‌شود و این مهلت به مدت دو روز ادامه دارد، این آزمون روز جمعه سوم مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار