بهمن 91 و حضور پرشور مردم همیشه صحنه

1403-08-01 07:08:22
0
8

مردم ایران اسلامی بازم هم با حضور پرشورخود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره در سختی های جلوی راه انقلاب در صحنه حضور پرشوری دارند.

 

کلاله خبر،اینبار مردم کشور اسلامی ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن برخلاف سال های گذشته نشان دادند تحریم های استکبار جهانی بر بصیرت و حضور در صحنه مردم هیچ تاثیری نخواهد گذاشت و ملت ایران سر تعظیم بر هیچ زورگویی خم نخواهد کرد.

رهبرانقلاب نیز در بخشی از بیانتات خویش در جمع میلیونی مردم تبریز بر این موضوع تاکید فراوان داشتند و با تاکید فراوان این موضوع را برای استکبار جهانی بیان نمودند و گفتند: ملت ایران از حق مسلم خود عقب نشینی نمی کند و در مقابل تحریم های خصمانه دشمن کوتاه نمی آید و استقامت می کند چرا که مردم ایران مردمی منطقی هستند و از بصیرت بالایی برخوردارند.

ایشان در ادامه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی نمودند. مردم ایران با حضور خود در صحنه همواره نشان داده اند که پیرو ولایت هستند و با حضور خود به دشمنان نظام نشان دادند تحریم ها هیچ تاثیری بر اراده و غیرت مردم ایران ندارد.

حضرت آیت الله خامنه ای درپایان بیانات خویش دور نگاهی به حوادث هفته گذشته مجلس انداختند و از مسئولین خواستند به دشمن واقعی و پیش روی خود توجه داشته باشند و وقت و هزینه های خویش را صرف اختلافات داخلی خود نکنند.

آقایان مسئولین چرا بجای اصلاح مشکلالت ملت بجان یکدیگر افتاده اید؟ چرا تعهدات خود را در قبال مردم زیر پا می گذارید؟ چرا با کارهای ناشایست خود کاری می کنید رهبر جمهوری اسلامی ایران از عملکرد ناشایست شما اظهار تاسف کند؟ واقعا چرا؟؟!!

مگر جز این است که دشمن مقابل ما و با هر حیله و نیرنگی خواهان اختلاف بین ماست؟ پس بهتر است به گفته رهبر گوش فرا دهیم و به مشکلالت دیگر بپردازیم نه مشکلالت و اختلافات واهی خود./کلاله خبر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار