به گزارش کلاله خبر، یکی کاربران سایت کلاله خبر و مشتریان بانک انصار شعبه کلاله با ارسال خبری به این سایت از مسدود شدن حساب خود گلایه کرد و خواستار رسیدگی شد.
در متن(بدون ویرایش) ارسالی این کاربر آمده است:
دیشب ساعت حدودا1بامدادبه یکی ازپمپ بنزین های شهرستان محدوده گنبدرفتم تاخودروام رابنزین بزنم البته خانواده نیزهمراهم بود.بعدازتزریق بنزین مبلغ روکارت کشیدم ولی کارت عدم موجودی زد.ولی کارتم موجودی داشت امروز به شعبه صادرکننده کارت رفتم .گفت چون کارتخوان شماکارکردزیادنداره بانک حساب شمارومسدودکرده .دیشب جلوی خانواده وپمپ چی بیش ازحدخجالت کشیدم مخصوصازمنی که پمپ چی گفت اینم یه نوع تیزبازیه که کارتم موجودی داره ولی نمیدونم چی شده.
دردم اینه که چرابانک انصاراطلاع رسانی نکرده تامشتریانش اینگونه دچارمشکل نشن .
جواد محمدی در پاسخ به سوال چرایی این اقدام از سوی بانک گفت: دستگاه های پوزی که در ماه تعداد معینی کارکرد نداشته باشند به عنوان دستگاه های زیان ده برای بانک محسوب می شوند.
وی افزود: بانک مرکزی به ازای هر تراکنش ۱۰۰۰۰ ریالی ۲۵۰ تومان هزینه از بانک عامل دریافت می کند و همچنین چند این دستگاه ها بصورت اجاره ای دریافت می شود، بانک عامل باید ماهانه ۲۰ هزار تومان پول اجاره این دستگاه ها را نیز پرداخت کند.
رئیس بانک انصار شعبه کلاله تصریح کرد: همانطور که گفتیم در صورت زیان ده بودن دستگاه های یاد شده برای بانک، ابتدا به مشتری تاکید می شود که تراکنش های خود را افزایش دهد.
محمدی ادامه داد: در غیر این صورت و در صورت ادامه زیان دهی، دستگاه کارت خوان مدنظر جمع آوری می شود.
وی یادآور شد: با مراجعه این مشتری به بانک، مشکل وی مرتفع شد.
متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده