کل کل نماینده سیستانی ها با مردم خوزستان:

سیستان در رتبه اول قرار دارد، نه خوزستان/ به شورای امنیت شکایت می کنیم!

1403-08-01 08:08:47
0
10
سیستان در رتبه اول قرار دارد، نه خوزستان/ به شورای امنیت شکایت می کنیم!
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">نماینده سیستانی های با طرح سوال هایی از مردم خوزستان، برای قرار گرفتن نام آنها در صدر جدول رده بندی دلیل و مدرک خواست.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، نویسنده ای که خود را نماینده مردم سیستان می داند، در نامه ای به مردم خوزستان از آنها دلیل و مدرک مستدل خواست.

kateb2

در متن نامه آمده است:

برادران خوزستانی، ما از شما هم گلایه داریم و هم شکایت.چرا؟!خوب معلوم است شما آمده اید با هیاهو وتبلیغات حقی را که سالها متعلق به ماست غضب نموده وآنرا به نام خود در جهان,جا زده اید!

از چی صحبت می کنم؟ خوب معلوم است از هوای بسیار غبار آلود مخلوط با انواع ریزگرد! همان هوایی که شما فقط یک چند سالی مفتخر به آشنایی با آن شده اید ولی ما سالها که هیچ قرنهاست با آن زندگی می کنیم.

میدانید از چه زمانی؟ از زمان ما قبل تاریخ؟! برید جلوتر! از عصر پارینه سنگی؟! باز هم جلو تر! از هنگامیکه انسان های اولیه در غارها زندگی می کردند؟! باز هم جلو تر. خیالتان را راحت کنم از آن هنگامیکه جد و جده مان آدم و حوا از بهشت رانده و به زمین هبوط کردند، ما از این هوای بسیار مطلوب بهره مند بودیم و هستیم وخواهیم بود. تازه از طول روزهای سال هم باز ما رکورد دار هستیم! فقط یک قلمش بادهای صد و بیست روزه ایست که از خرداد شروع وتا مهرماه ادامه دارد.

پس برادران خوزستانی، خودکلاهتان را قاضی نمائید که ما در این امر پیشقراول هستیم یا شما؟! اصلا یک سوالی از شما دارم وآن اینکه چند سال است شما با این پدیده بسیار زیبا آشنا شده اید؟ یک سال؟ دو سال؟ پنج سال؟یا.....؟! شما اگر صد بار حساب کنید نمیتوانید مدرکی ارائه نمایید که بیش از پنج سال باشد؛ پس چرا می خواهید حقمان را بگیرید!؟ رتبه اول آلودگی وغبار آلودگی هوا در جهان متعلق به ماست، شما به مقام دوم راضی باشید ما حرفی نداریم و تازه کمکتان هم می کنیم که در کتاب رکورد گینس نامتان را بعنوان دومین شهر غبار آلود جهان بعد از سیستان به ثبت برسانند.

برادران خوزستانی نباید شما راضی شوید که ما حق وحقوقمان را به شما واگذار نماییم! خصوصا با شناختی که از شما داریم، چون شما آدمهای صبور و با گذشتی هستید، چرا که روی گنجی خوابیده اید که تمام شهرهای ایران آبادانیشان را مدیون آن گنج هستند وخود شما به آن وضع گرفتارید که در اکثر شهرها و روستاهای شما از آبادانی وعمران خبری نیست!ب.

رادران خوزستانی اینکه ما با هم برادریم و هر دویمان مسلمان ایرانی جای خود ولی برای احقاق حقمان که همان رتبه اولی غبار آلوده ترین شهر جهان هستیم را برای شهرمان سیستان، محفوظ میداریم.حالا ممکن است برای شما این سوال مطرح باشد که چگونه این کاتب یک لا قبا نمایندگی سیستانیها را بر عهده دارم! بین خودمان بماند من توانستم عده ای را با تهدید و عده ای را با تطمیع راضی تا من نماینده شان باشم و حال یک مقداری رای را نیز خریدم یعنی طرفدارانم خریدند که من در این میان بی گناهم! اصلا شما چکار دارید که من چگونه نمایندگی سیستانیها در گرفتن حق غبار آلود ترین شهر جهان را بر عهده گرفته ام! از اینرو به شما اعلام میدارم که این کاتب به نمایندگی از طرف مردم غیور سیستان برای احقاق حقمان ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

اول با ریش سفیدی و پا در میانی اگر نشد با مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل و شکایت از شما حقمان را از شما خواهیم ستاند! همانگونه که توانستیم دو میلیارد دلار از پولهایی که آمریکا هپل هپو نموده بود را باز ستانیم! همانگونه که توانستیم آمریکا را مجبورکنیم که به بند بند برجام پایبند بوده وکلیه مفاد برجام را بدون کم وکاست اجرائی نماید، همانگونه که توانستیم جلوی تاراج اموال بنیاد علوی که در آمریکا مصادره شده بود را بگیریم! و همانگونه.....! بماند! آقایان محترم خوزستانیها، اگر شما تازه با مسئله ریزگرد آشنا شدید، همانگونه که در بالا عرض کردم ما سالها بلکه قرنهاست که از این نعمت بهره مندیم. سالهاست که این هوای پر از مواد مفید را استشمام و یا آنرا با مواد غذایی میل می نماییم و از آن همه نعمتی که هوای غبار آلود نصیب مان نموده,کیفور می شویم! بماند که چند روستایمان زیر شنهای روان دفن تا آیندگان با کاوش بتوانند آن روستاها را از زیر شنهای روان در آورده تا منبع در آمد خوبی برای جذب توریست ها داشته باشند وهم توریست ها بیایند وآثار باستانی که از نعمت شنهای روان نصیب مردم ما شده ببینند و ما هم از در آمد سرشاری که از جذب توریستها برایمان فراهم آمده پولدار شده و از زندگی با هوای بسیار غبار آلودمان لذت دوچندان ببریم.

برادران خوزستانی شما برای نمونه یک روستا را نشانمان بدهید که زیر شنهای روان دفن شده باشد بعد ما حاضریم که رتبه اول را به شما داده تا ما به دوم راضی باشیم؛ در صورتیکه ما همین الان می توانیم چندین روستا را با مدرک عامه پسند ارائه نماییم؛ پس در این مورد نیز ما از شما جلوتریم.

برادران خوزستانی اصلا چرا دعوا کنیم بیایید شما هم مدارک خود را که از هوای غبارآلود دارید رو کنید ماهم رو می کنیم بعد خودتان قضاوت کنید که ما بیشتر از این هوای غبارآلود زیبا وعامه پسند بیشتر بهره مندیم یا شما!بعد اگر قانع نشدید راههای ریش سفیدی، پا در میانی و در نهایت مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل به قوت خود باقیست؛ ولی مطمئن هستم شما صبورید و به مدارک راضی می شوید.

برادران خوزستانی، ما سیستانیها و شما یک وجه مشترک داریم وآن اینکه از نعمت بسیار بسیار بزرگ هوای غبار آلود همراه شنهای روان برخورداریم که در کمتر کشوری از جهان این نعمت عظیمی یافت می شود اگر چه بعضی ها آنرا عذاب الهی می نامند!.

برادران خوزستانی بیاید دست به دست هم دهیم وخودخواهی را کنار بگذاریم و از مسئولین محترم خصوصا هیات دولت دعوت کنیم تا هفته ای یک روز در شهر شما و یک روز در شهر ما تشکیل جلسه داده تا ضمن رتق وفتق امور کشور از هوای بسیار غبارناک شهرهایمان استفاده تا آنها هم از این نعمت بی نصیب نماند و ما هم متهم به خودخواهی نشویم!، البته میدانم برادران خوزستانی ام مرا می بخشند از اینکه اینگونه با عصبانیت در پی احقاق حق وحقوق شهروندان سیستانی ام آنها را تهدید به شورای امنیت سازمان ملل نمودم.به قول معروف مامور و معذورم!

امید است که دیگران خصوصا مسئولین محترم محیط زیست و.. از این هوای بسیار خوب که متشکل از زیر گرد و درشت گرد و آجرگرد وکلوخ گرد و....است بی نصیب نمانند! آمین.

برادر سیستانی شما -کاتب سیستانی غلامعلی آبدهی مقدم

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار