یاداشت کاتب سیستانی به پاسداران عزیز

نکنید این کارها را! آمریکا را خوش نمی آید!

1403-08-01 08:08:46
0
7
نکنید این کارها را! آمریکا را خوش نمی آید!
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">برادران عزیز سپاه، ما از شما گلایه داریم!. چرا که در لیله القدر,عده ای مزدور بی وطن را نفله کردید و با این عملتان دل خیلی ها را سوزاندید، مثل ملک سلمان.نکنید این کارها را! آمریکا را خوش نمی آید!.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، کاتب سیستانی با نگارش یاداشتی سیاسی-طنز به نحوی گلایه امیز از اقدام موشکی سپاه پاسدارن در هدف قرار دادن گروه تروریستی داعش در سوریه، تشکر و قدردانی کرد.

در این یاداشت آمده است:

برادران عزیز سپاه، ما از شما گلایه داریم!. چرا که در لیله القدر,عده ای مزدور بی وطن را نفله کردید و با این عملتان دل خیلی ها را سوزاندید، مثل ملک سلمان.

حالاگیرم داعشی های مزدور یک غلطی کردند و یک شکر نا بجای خوردند شما بزرگواری می کردید و آنها را اینگونه به جهنم نمی فرستادید! اگر فکر آن مزدورها نبودید فکر آن بیچاره,ملک سلمان را می کردید که برای آن متعفن ها چه دلارهایی که هزینه نکرد. اصلا شما هیکل نحیف و مردنی ملک سلمان را بعد از آن واقعه دیده اید که بیچاره کمرش شکسته و توان ایستادن بر پا را ندارد؟!.

چرا ملک سلمان بدبخت وبیچاره مردنی را به این روز انداختید؟ نکنید آمریکا را خوش نمی آید! چرا که هم نوکرش را لت و پار کرده اید وهم نوکران دیگرش را مانند ملک سلمان به جلز و ولز انداخته اید! اصلا ملک سلمان به جهنم، لااقل فکر آن بی وطن های کودک کش صهیونیزم را می کردید که چه خواب و خیال های رنگینی می دیدند و شما آن خواب های رنگین را به کابوس تبدیل کردید.آن بدبخت های فلک زده صهیونیزم چندین سال جنایت کردند، آدم کشتند،زن و پیر و کودک سلاخی کردند تا بتوانند یک کشورکی برایشان دست و پا کنند که شما با این عملتان آنها را ناامید کردید.

می دانید که از روزیکه موشکهایتان در دیرالزور بر سر آن مزدوران فلک زده فرود آمده، سران صهیونیزم آن بیچاره های بی وطن، به فکر سوراخ موشک افتاده اند!آنهم نه در سرزمین های اشغالی چون آن دربدران جان دوست هستند ومی دانند که شما بد خشم هستید وممکن است از آن موشکها چند دانه ای را روانه تل آویو وحیفا نمایید، از اینرو به فکر سوراخ موش در کشورهای دیگر افتاده اند که فلنگ را ببندند!.

نکنید اینکارها را! اینقدر تن این بی وطن ها را نلرزانید، شما نه تنها تن این به ظاهر زنده ها را لرزاندید بلکه تن مرده های صهیونیست ها را مانند بن گورین را نیز در قبر به لرزه در آوردید! باز اینها به جهنم، فکر مادرشان را می کردید آن پیر عفریته، ملکه انگلستان را می گویم.

آمریکا را خوش نمی آید که شما آن ملکه بیچاره ای که یک پایش لب گور است را اینگونه عزادار نمائید!آخر آن پیر عفریته چه هزینه هایی که برای مزدوران داعشی اش تحمل ننموده! و چه آبروی نداشته ای که برای آنها به گرو نگذاشته!شما یکجا نه تنها هزینه ها بلکه آبروی نداشته آن بیچاره عفریته را یکجا دود کرده به هوا فرستادید.

برادران عزیز سپاه، نکنید!اینکارها را، آمریکا را خوش نمی آید که شما فرزندان حرامی آنها را اینگونه لت و پاره نمائید!درست است که شما با اینکار شادی را به قلب میلیونها ایرانی و آزادگان جهان را به ارمغان آوردید ولی از آنطرف دل وقلب خیلی ها را به آتش کشیدید!دل بعضی از حاکمان بدعت و فلاکت زده، عرب را، دل صهیونیست ها بی بیچاره، بدبخت وبی وطن را! اصلا از اینها بگذریم ، شما باید فقط آن بیچاره تازه به دوران رسیده را می کردید، ترامپ! آن بد بخت و بیچاره چه امیدها که به اینها نبسته بود!چه آرزوها وخواب وخیالهایی که در سر نداشت، شما در یک آن مانند صاعقه برسر آن حیوونک فرود آمدید و....تمام!. یعنی اینکارها خوب است!اگر بر شما باشد برای دلخوشی وشادی دل مردم ایران فردا است که چند تا از آن موشکها را راهی تل آویو وحیفا نمائید!. نکنید بد است، رحم کنید، رحم کنید بر آن بی وطن ها، آمریکا را خوش نمی آید که شما موشک هایتان را با خون آن ناپاکان نجس نمائید.

از ما گفتن بود ولی می دانم که شما یه فکرهایی حتما در سر دارید.البته ما که هیچ همان صهیونستهای بی وطن هم یک چیزهایی فهمیده اند که مثل بچه ادم یه گوشه ای کز کرده اند!فقط همین را بگم که اگر بار دیگر بخواهید خشم حیدریتان را به کسی نشان بدهید، فعلا ملک سلمان را ندیده بگیرند، چون اون بیچاره مرده!می گید نه، از خودش بپرسید. اون فعلا نقش آدمهای زنده را بازی می کند برای همین به فکر جانشین افتاده و پسرش را علم کرده، البته از این یه کار آمریکا را خوش آمده!!!

غلامعلی آبدهی مقدم-کلاله

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار