فرهادی عنوان کرد:

خنثی شدن 130 مورد هواپیما ربایی / همکاری سپاه با 14 شرکت هواپیمایی

1403-08-01 09:08:19
0
14
خنثی شدن 130 مورد هواپیما ربایی / همکاری سپاه با 14 شرکت هواپیمایی
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان گلستان گفت: تا به امروز 130 مورد اقدام هواپیما ربایی داشته ایم که 28 مورد در هوا و بیش از یکصد مورد در زمین بوده که به فضل الهی خنثی شده است.</span></strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ صادق فرهادی امروز در مراسم سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قبل از اینکه سپاه در فرودگاه ها مستقر شود پنج مورد هواپیما ربایی صورت گرفته بود که به فرمان حضرت امام ( ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عمل شد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان گلستان تصریح کرد: علاوه بر سپاه، پلیس فرودگاه، هواپیمایی کشوری و اطلاعات نقش مهمی در ایجاد این امنیت داشتند .

سرهنگ فرهادی افزود: تا به امروز 130 مورد اقدام هواپیما ربایی داشته ایم که 28 مورد در هوا و بیش از یکصد مورد در زمین بوده که به فضل الهی خنثی شده است.

وی ابراز کرد: سپاه در حال حاضر با 14 شرکت هواپیمایی در پرواز همکاری می کند که تقریبا در هفته در 700 مسیر داخلی و 450 خطوط خارجی انجام وظیفه می کند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان گلستان یادآور شد: تاکنون در بخش هواپیما ربایی و صانحه هوایی، سپاه ( حفاظت هواپیمایی) 28 شهید و تعدادی جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار