هنرمندان مراقب باشند:

پیگیری تاسیس موسسه فرهنگی با اهداف اقتصادی!/ تبعات جبران ناپذیر برای ارشاد کلاله

1403-08-01 05:08:47
0
11

تاسیس این موسسه فرهنگی تبعات جبران ناپذیری برای اداره فرهنگ و ارشاد کلاله خواهد داشت و اثرات سو اقدامات این موسسه به مسئولین این اداره برمی گردد.

به گزارش کلاله خبر، پس از برگزاری مراسم شباهنگ(جنگ شادی) با اهداف سیاسی و اقتصادی در کلاله، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله واکنش جدی در قبال این اقدام نشان داد.

قبل از برگزاری این مراسم امام جمعه کلاله دستور لغو آن را داد ولی با پیگیری های مسئولین برگزاری این مراسم، امام جمعه کلاله با در نظر گرفتن برخی شروط اجازه برگزاری این جنگ شادی را صادر کرد.

پس از واکنش امام جمعه کلاله، برخی از افراد پشت پرده که قول مساعدت در برگزاری مراسم و کنترل آن را داده بودند، پشت مسئولین ارشاد را خالی کردند و برگزاری این مراسم و اجرای برخی برنامه های لب خوانی و در حین آن قر کمر برخی جوانان روی سن، تبعات شدیدی برای مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد کلاله داشت(در صورتی که مسئولین این اداره را افرادی متعهد و مخلص تشکیل می دهد و این افراد از پشت پرده های برگزاری این مراسم خبر نداشتند و با اصرار برخی از افراد پشت پرده مجبور به مجوز دادن شدند).

اولین ترکش تاثیرات سو برگزاری این جنگ شادی در نماز جمعه کلاله و با سخنرانی حجت الاسلام کشیری به سوی مسولین یاد شده برخورد کرد و به دنبال آن واکنش های مداوم مسئولین و امام جمعه کلاله، عرصه را بر مسئولین ارشاد کلاله تنگ کرد.

و یادآور می شویم رئیس این اداره می توانست با ارسال نامه ای به دادگستری کلاله از نظر حقوقی پیگیر این موضوع باشد که مجال این کار را پیدا نکرد.

اما شنیده ها از منابع موثق حاکی از پیگیری برخی از افراد برای گرفتن مجوز موسسه فرهنگی در کلاله می باشد که بیشتر از اینکه جنبه فرهنگی به خود بگیرد، جنبه اقتصادی دارد و مسلما اگر برنامه های اجرایی و مدنظر در این موسسه با نگرش صاحبان امتیاز(با شناختی که از آنها بدست امده) این موسسه سازگار باشد، هنرمندان و مسئولین ارشاد شهرستان و استان در دام تبعات سو این موسسه گرفتار می شوند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار