عکس/ جلسه شورای اداری در شهر فراغی

1403-07-04 01:07:25
0
49

شهر فراغی نیز به عنوان شهر زیر مجموعه شهرستان کلاله جلسه شورای اداری با محوریت 22 بهمن برگزار کرد.

 

به گزارش کلاله خبر، در این جلسه که با حضور مسئولین این شهر با محوریت 22 بهمن تشکیل شد، شهرام شیرزاد در سخنانی اظهار داشت: این موفقیت دستگاه دیپلماسی ایران در برجام حاصل ایستادگی و مقاومت مردم این کشور در مقابل مشکلات تحریم بود.

وی 22 بهمن را نقطه عطف انقلاب دانست و تاکید کرد: توجه به این روز می تواند گوشزدی به دشمنان نظام مبنی بر در صحنه بودن مردم ایران باشد و باید مردم و ارگان ها با وحدت و انسجام در پیشرفت این نظام در عرصه های داخلی و بین المللی تلاش کنند.

بخشدار شهر فراغی شهرستان کلاله با اشاره به انتخابات آتی گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای مورد انتظار است تا با این حضور برگ زرینی دیگری در تاریخ این نظام ثبت شود.

محمد امین آخوند صفری امام جمعه شهر فراغی نیز حضور مردم در صحنه های مهم نظام  را نشانه بصیرت و هوشیاری این مردم دانست و گفت: حضور پرشور مردم در صحنه های حساس نظام همچون 22 بهمن می تواند باعث ناامیدی دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنها شود.

وی همچون بخشدار این شهر خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند ماه شد و گفت: این حضور به معنای رای اعتماد دادن به نظام است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار