مصطفی احمد:

ولایت فقیه عامل امنیت و ارمش ایران است/ الگوی ما در وحدت ایران است

1403-07-04 12:07:31
0
82

مصطفی احمد گفت: آنچه امروز باعث ارامش و امنیت کشور ایران شده است، ولایت فقیه و پیروی مردم این کشور از رهبری است.

 

به گزارش کلاله خبر، مصطفی احمد از نیجریه در یادواره شهدای روحانیون اهل تسنن و تشیع شهرستان کلاله که به همت حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد، اظهار داشت: آنچه ایران را از کشورهای همسایه و نا امن مستثنی می کند، داشتن ولایت فقیه و پیروی این مردم از رهبری است و این موضوع باعث امنیت و آرامش کنونی این کشور شده است.

وی افزود: ما به امام خمینی (ره) افتخار می کنیم چرا که عامل بیداری مردم نیجیریه این امام بود و شیخ زکزاکی با دیدار با امام راحل (ره) شیعه شد و با الگو گیری از امام خمینی(ره) به وطن خود برگشت و طی چندین مرحله در سال های مختلف بازداشت شد   و در این مدت توانست 15 میلیون نفر را شیعه کند.

مصطفی احمد تاکید کرد: شیخ زکزاکی برهدف خود بر اتحاد بین شیعه و سنی پافشاری داشت و بر اینکه ثروت های این کشور نباید بدست غربی ها به غارت برود، تاکید می کرد و این موضوع باعث بازداشت وی و کشتار شیعیان نیجریه بدست ارتش این کشور شد.

وی یاداور شد: در کشتار بی رحمانه شیعیان توسط ارتش نیجریه شاهد صحنه های شک برانگیزی همچون سوزاندن انسان در آتش و کشتن مادرباردار با فرزندش بودیم.

مهمان امروز یادواره شهدای روحانی شهرستان کلاله بر اینکه پشت پرده همه این اقدامات وهابیت است، تاکید کرد و تصریح داشت: ثروت های این کشور توسط غربی ها به غارت می رود و دولت این کشور از این توطئه دشمن اطلاع ندارد و روزانه شاهد استخراج نفت از چاه های این کشور توسط غربی ها هستیم و در برابر این غارت دولت واکنشی از خود نشان نمی دهد.

انتهای پیام/دلدار

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار