رییس هیئت نظارت برانتخابات در گلستان:

49 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند/ 28 درصد رد صلاحیت و 23 درصد عدم احراز شدند

1403-07-04 12:07:30
0
80

رییس هیئت نظارت برانتخابات در گلستان گفت: از از مجموع 304 نفری که برای رقابت‎های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در گلستان ثبت نام کرده بودند 49 درصد صلاحیت آنها احراز شد.

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از پاسرو، حجت الاسلام عیسی غلامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در گلستان گفت: از 304 نفری که برای رقابت‎های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در گلستان ثبت نام کرده بودند 17 نفر انصراف دادند.

وی خاطرنشان کرد: برابر قانون، مقرر شده بود که تا قبل از ساعت  24 دیشب رای و نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به ما ابلاغ شود که ابلاغ گردید و ما رای هیئت مرکزی را به فرمانداران 6 مرکز حوزه انتخابیه دیشب ابلاغ کردیم.

28 درصد صلاحیت آنان تایید نشد

رییس هیئت نظارت برانتخابات در گلستان با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان 28 درصد صلاحیت آنان تایید نشد، ابراز داشت: 23 درصد آنها نیز صلاحیتشان منجر به عدم احراز شد.

فقط تا سه شنبه فرصت باقی است

حجت الاسلام غلامی اذعان داشت: کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده است از امروز ساعت 8 صبح الی سه شنبه ساعت 16 بعداز ظهر فرصت دارند تا شکایات خود را به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان گلستان تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه ما شکایات این دسته از داوطلبان را از طریق اتوماسیون به صورت آن‎لاین در لحظه به شورای نگهبان ارسال می کنیم، بیان داشت: این دسته از داوطلبان می توانند به تهران بروند ولی توصیه ما به این عزیزان این است که شکایات خود را به ما دهند تا بتوانیم زودتر این شکایات را به شورای نگهبان ارسال کنیم.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار