دستگيري 31 متهم و كشف يك ميليارد و 234 ميليون ريال قاچاق كالا در گلستان

1403-07-27 10:07:26
0
61

جانشين فرماندهي انتظامي گلستان از كشف يك ميليارد و 234 ميليون ريال قاچاق كالا در راستاي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالاي گمركي، دخاني و ترانزيتي خبر داد.

 

سرهنگ پاسدار "سيدكاظم موسوي" صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالاهاي گمركي، دخاني و ترانزيتي طي 2 روز با بسيج كليه امكانات و نيروهاي پليس اگاهي و با همكاري ديگر پليس هاي تخصصي در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي گفت: در اجراي اين طرح 303 دستگاه گوشي تلفن همراه ، 20 دستگاه لپ تاپ به همراه 50 دستگاه كيس و ديگر قطعات كامپيوتر كشف و ضبط شد.

وي كشف 15 هزار قلم داروي غيرمجاز، 45 كيلوگرم ماهي خاوياري به همراه يك تن و 600 كيلوگرم انواع ماهي را از ديگر موفقيت هاي كاركنان در اجراي اين طرح عنوان كرد و گفت: با تلاش كاركنان پليس آگاهي همچنين مقادير زيادي چوب قاچاق و فرآورده هاي نفتي كشف و ضبط شد.

سرهنگ موسوي همچنين گفت: در اين عمليات محصولات مخرب ضد فرهنگي نيز كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي گلستان با اشاره به توقيف 10 دستگاه خودرو در اين عمليات تصريح كرد: در مجموع 31 متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

وي ارزش ريالي كالاهاي مكشوفه را يك ميليارد و 234 ميليون و 795 هزار ريال عنوان و از تلاش مجموعه كاركنان در راستاي اجراي اين طرح تقدير كرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار