ائمه جمعه کلاله بعد از دیدار با رهبری چه گفتند؟/ آخوند آدینه: "سلام رهبری" را به مردم کلاله می رسانم

1403-07-04 12:07:24
0
38

ائمه جمعه شهرستان کلاله پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب اظهار نظرهای جالبی کردند.

 

به گزارش کلاله خبر، ائمه جمعه شهرستان کلاله پس از دیدار با مقام معظم رهبری اظهارات جالبی از این دیدار بر زبان آوردند.

حجت الاسلام رضا کشیری با بیان اینکه در این دیدار به بسیاری از حقایق موجود در سطح کشور دست یافت، گفت: در این دیدار بسیاری از فرماندهان امنیتی نظامی کشور را دیدار کردیم و برخی از اطلاعات اعلام شده برای ما جالب بود.

وی افزود: یکی از فرماندهان ارشد بر اینکه در این کشور 11 گروه داعشی دستگیر شده اند، اذعان داشت و گفت: این گروه ها ی 4 نفره در استان های مختلف در حال یار گیری بودند که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

امام جمعه کلاله ادامه داد: هدف این گروه های نروریستی عملیات های خرابکارنه در کشور بود که در اولین اقدام خود درصدد بمب گذاری در مرقد امام رضا(ع) بودند که به حمدالله با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

آخوند آدینه امام جمعه بخش پیشکمر شهرستان کلاله نیز ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در اعدام عالم شیعی شیخ نمر، اظهار داشت:  ان شالله خداوند متعال این خاندان را سرجایش می نشاند تا شاهد برقرار حکومت اسلامی در جهان اسلام باشیم.

وی افزود: در دیدار با رهبری به نکات خوبی دست یافتیم و از جمع ائمه جمعه ما توانستیم با رهبر انقلاب دیدار خصوصی داشته باشیم و با دیدار با ایشان بسیاری از دغدغه های خود را مطرح کردیم.

آدینه ادامه داد: من امروز وظیفه رساندن "سلام" رهبری به مردم شهرستان کلاله را برعهده دارم و در اینجا سلام ایشان را به شما می رسانم.

وی تاکید کرد: رهنمود های رهبر معظم انقلاب راهگشای بسیاری از کارهای آتی ما بود و ایشان بر اینکه رابطه ائمه جمعه با مردم باید تنگاتنگ باشد، تاکید داشتند.

امام جمعه بخش پیشکمر در پایان گفت: چنین رهبر دلسوز و قدردانی پیدا شدنی نیست و باید قدر این موهبت را بدانیم.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار