تصاویر/ تیم جانبازان و معلولین کلاله سوم کشور شد+ اسامی

1403-07-04 11:07:23
0
52

مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور با مقام سومی و نماینده کلاله پایان یافت.

 

 

به گزارش کلاله خبر، در این مسابقات که به میزبانی قزوین بود،  ۹۲ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم حضور داشتند و مسابقات در دو بخش ایستاده و نشسته، در ۱۰ کلاس پزشکی مختلف برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم های هیات همدان، شهید نمر تهران، بنیاد شهید و امورایثارگران تهران، هیات البرز، هیات قم، شهرداری تبریز، هیات خراسان رضوی، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی و شهرداری کلاله گلستان حضور داشتند و برخی از این تیم ها در هر دو گروه نشسته و ایستاده بازیکن اعزام کرده بودند و دو تیم داشتند.

در پایان مسابقات، در بخش ایستاده تیم هیات قم قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به شهرداری تبریز رسید و شهرداری کلاله نیز سوم شد. در بخش نشسته نیز تیم بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در جایگاه اول ایستاد، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی دوم شد و تیم های هیات البرز و شهرداری تبریز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

گفتنی است تیم شهرداری کلاله با حضور حمید داورزنی، غلامرضا بزمی، ناصر دهقانپور، ابوالفضل مختاری، اکبر مطلق، مهدی هاتفی، مهدی آقازاده، امبن عرفانی، قاسم خلیلی(مربی) و علی رضا داورزنی(سرپرست) در این مسابقات شرکت کرد و توانست با غلبه بر حریفان خود به جایگاه سومی کشور اکتفا کند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار