پلیس گلستان اعلام کرد:

دزدان احشام شهرستان های گنبد، راميان، آزادشهر و كلاله دستگیر شدند

1403-07-04 11:07:18
0
51

جانشين فرماندهي انتظامي استان از انهدام باند سرقت احشام در شرق استان و اعتراف آنان به 29 فقره سرقت خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ"علي‌اكبر جاويدان"در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در خصوص جزئيات اين خبر گفت:ماموران "گشت كلانتري 12"دو سارق را كه در حال سرقت وسايل يك دستگاه سواري پرايد بودند،مشاهده و طي يك تعقيب و گريز پليسي موفق به دستگيري آنان شدند.

وي افزود: پس از انتقال متهمان به اداره آگاهي شهرستان و انجام تحقيقات پليسي، مشخص شد كه يكي از اين افراد داراي سابقه كيفري در خصوص سرقت احشام است.

سرهنگ جاويدان ادامه داد:در پي سرقت‌هاي متعدد احشام در روزهاي اخير در شهرهاي شرقي استان،با انجام تحقيقات گسترده پليسي و به كارگيري شگردهاي نوين،محرز شد كه اين سرقت‌ها توسط اين دو متهم انجام ‌شده است.

وي گفت: متهمان كه در برابر ادله و مستندات پليس،راهي جز اعتراف برايشان باقي نمانده بود،در نهايت لب به اعتراف گشوده و حقايق را براي پليس تشريح كردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان در خصوص نحوه انجام سرقت توسط متهمان بيان داشت:اين دو نفر در مرحله اول با استفاده از يك دستگاه سواري پرايد و يك دستگاه نيسان در ساعات روز اقدام به شناسايي محل نگهداري احشام در شهرهاي "گنبد، راميان، آزادشهر و كلاله" مي‌كردند و در ساعات نيمه‌شب احشام را به سرقت مي بردند.

جاويدان با بيان اين كه 29 فقره سرقت احشام و داخل خودرو توسط اين دو نفر در شرق استان به انجام رسيده است،تصريح كرد:متهمان، احشام به سرقت رفته را به شهرهاي راميان و گرگان انتقال داده و در آنجا از آنها مراقبت،نگهداري و در نهايت به فروش مي‌رساندند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد:‌در اين راستا دو نفر مالخر نيز شناسايي و با توجه به اين كه با علم و آگاهي از سرقتي بودن احشام، اقدام به خريد احشام كرده بودند،دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

وي بيان داشت:كليه شكات نيز شناسايي و با هدايت و راهنمايي سارقان،از تمامي صحنه هاي سرقت بازسازي صحنه انجام گرفت.

سرهنگ جاويدان در پايان ابراز داشت:متهمان اصلي پرونده در ادامه و تحقيقات تكميلي بيان داشتند كه پنج فقره از 29 فقره سرقت‌هاي صورت گرفته،لوازم داخل خودرو بوده است و تحقيقات در خصوص كشف ساير سرقت‌هاي احتمالي همچنان ادامه دارد. *

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار