فرمانده تیپ سپاه نینوای گلستان:

دشمن برای انتخابات برنامه دارد/ مردم با انتخاب خود دشمن را مایوس کنند

1403-07-04 11:07:25
0
46

فرمانده تیپ سپاه نینوای استان گلستان از برنامه ریزی و امیدواری دشمن برای انتخابات آتی خبر داد و تاکید کرد مردم انتخابی دشمن شاد کن نداشته باشند.

 

به گزارش کلاله خبر، سردار ملک در یادواره شهید آیت الله نمر که در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرستان کلاله برگزار شد، اظهار داشت: تمام امید دشمن به انتخابات اتی است و برای این انتخابات برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: مردم باید توجه داشته باشند که با انتخاب درست خود مانع از نفوذ عوامل دشمن در مراکز مهم تصمیم گیری نظام شوند و تنها انتخاب مردم می تواند دشمن را مایوس کند.

فرمانده تیپ سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: همانطور که روشن است، نمی توان به امریکا و غربی ها اعتماد کرد و مذاکرات اخیر این کشورها با کشور جمهوری اسلامی ایران با هدف نفوذ انجام شد و استراتیژی آمریکا در قبال کشور ایران استراتیژی صبر است و در این راستا درصدد جایگزینی عواملی در سمت های حساس نظام هستند که گرایش انها به سمت غرب و آمریکا است.

ملک با اشاره به شهادت رساندان مظلومانه شیخ نمر به دست آل سعود، گفت: یقینا خون چنین شهیدانی دامن گیر آل سعود خواهد شد و از آنجا که امام راحل(ره) فرمودند: ما انقلاب خود را در جنگ صادر کردیم، مسلما ما که این انقلاب را به کشوراهای جهان صادر کرده ایم باید پشتیبان انقلاب صادره و افرادی چون شیخ نمر هم باشیم و این رسالتی است که بر عهده ما گذاشته شده است و جای شانه خالی کردن نیست.

وی یادآور شد: جوانان این مرزوبوم نمی توانند شاهد به خاک و خون کشیده شدن برادران مسلمان خود در کشورهای اسلامی باشند و از این سو می باشد که روزانه به داوطلبین اعزام به سوریه افزوده می شود.

فرمانده تیپ سپاه نینوای گلستان اذعان داشت: امریکا برای بدست آوردن منافع خود در کشورهای جهان هزینه های سنگینی می کند و ما نیز باید در وهله اول برای حفظ امنیت خود و در وهله بعد کمک به برادران دینی خود متحمل هزینه شویم و این اقدام جای خرده گرفتن ندارد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار