در جلسه ستاد انتخابات کلاله مطرح شد:

با 5 جرم از جرایم انتخاباتی برخورد جدی می شود/ گفتمان رهبری سرلوحه ستاد انتخابات است

1403-07-04 11:07:21
0
42

فرماندار کلاله با تاکیذ بر اینکه تمام تلاش ستاد انتخابات شهرستان کلاله بر برگزاری یک انتخابات قانونمند و سالم است، گفت: نگاه و گفتمان رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار ستاد انتخابات خواهد بود.

 

فرماندار کلاله: گفتمان رهبری سرلوحه ستاد انتخابات است

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کلاله که با حضور مسئولین کمیته های انتخابات و اعضای هیات اجرایی برگزار شد، گفت: از ابتدای کار تاکنون تمام تلاش ما بر اینکه انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار کنیمT معطوف بود.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور در خصوص رعایت حق الناس در جریان انتخابات سرلوحه کار ستاد اجرایی قرار می گیرد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: اعضای ستاد انتخابات باید به این نکته که از سوی آنها اطلاعات محرمانه انتخاباتی به هر صورتی به خارج از ستاد نفوذ نکند، توجه داشته باشند.

برزگر اظهار داشت: رفتار ما باید به گونه ای باشد که از این رفتار سوء برداشتی ایجاد نشود و مردم احساس نکنند که ما به نفع یا به ضرر کاندیدایی خاص فعالیت می کنیم.

دادستان کلاله: با 5 تخلف مهم انتخاباتی برخورد جدی می شود

نجفی دادستان شهرستان کلاله نیز در این جلسه بر اینکه هدف باید حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند باشد، تاکید کرد و گفت: در زمان برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند، باید بی طرفانه در این عرصه فعالیت کنیم.

وی افزود: در قانون 127 تخلف و جرم انتخاباتی تعریف شده است که در این بین با 5 جرم از جرایم انتخاباتی اعم از خدشه دار کردن چهره نظام، توهین به رقبا، استفاده از بیت المال به نفع کاندیدای خاص، استفاده ابزاری از قومیت ها و مذاهب و استفاده از موقعیت اجتماعی برخورد جدی صورت می گیرد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار