جمعی ازعلما، روحانیون و ائمه جماعت اهل سنت شهرفراغی:

اعدام "شیخ نمر" با هدف ایجاد تفرقه در امت اسلام انجام گرفت

1403-07-04 10:07:19
0
74

جمعی ازعلما، روحانیون و ائمه جماعت اهل سنت شهرفراغی اقدام جنایتکارانه آل سعود در اعدام عالم شیعی را با هدف ایجاد تفرقه در بین امت اسلام دانستند.

 

به گزارش کلاله خبر، جمعی ازعلما، روحانیون و ائمه جماعت اهل سنت شهرفراغی در بیاینه ای اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

در متن این بیانه آمده است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

 

شهادت مجاهد و عالم مبارز آیت الله شیخ نمر باقرالنمر موجب تأثر وتألم شدیدگردید.تنها گناه این عالم و شهداء السلام عدالت و آزادی، امربه معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و فساد و استکبار بود که این خود بیانگر همان اسلام ناب محمدی است نه اسلام آمریکائی. 

خداوند متعال در قران کریم سوره آل عمران آیه21 می فرماید: ستمگران جنایتکاران و ظالمان را به عذابی دردناک در دنیا و آخرت وعده داده است و این سرنوشتی است که در انتظار ستمگران و وهابی های آل سعود در آینده نزدیک خواهد بود. قطعاً این ظلم و جنایت هولناک با حمایتهای آمریکا و صهیونیست جنایتکار در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف بین صفوف مسلمین بوده است این جنایت با هدف از پیش تعیین شده و در ماه ربیع الاول و میلاد رسول اکرم، پیامبر رحمت و مودت و دوستی و بعد از نشست مسلمانان جهان در هفته وحدت انجام گرفت.

باید آگاه بود و دانست که هدف فقط آیت الله نمر نیست هدف امت اسلام است؛ هدف سرکوب کردن عدالت و آزادی است؛ هدف تفرقه بین مسلمانان جهان و گسترش فتنه در بین امت واحده اسلامی است.

جهان اسلام باید نسبت حیله ها و نقشه های پلید و ویرانگر دشمنان اسلام آگاه باشند. راه حل اختلاف در خشنونت نیست بلکه با گفتمان و توجه به حقوق یکدیگر است.

(مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم) ما باید با دشمنان خودمان به شدت برخود کنیم و نسبت به هم محبت و عطوفت داشته باشیم و این یعنی دین اسلام ناب محمدی.

ما علما، روحانیون و ائمه جماعت اهل سنت شهرستان کلاله ضمن محکوم کردن این اقدامات ناشایست آل سعود این مصیبت دردناک را محضر مبارک مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) و امت مسلمین جهان تسلیت عرض می نماییم.

جمعی ازعلما، روحانیون و ائمه جماعت اهل سنت شهرفراغی

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار